پنجشنبه نهم فروردین ماه

نشست آنلاین کمیسیون ANOC برگزار شد

با حضور دکتر قراخانلو:نشست غیرحضوری کمیسیون فرهنگ و آموزش انجمن کمیته های ملی المپیک ( ANOC) برگزار شد


با حضور دکتر قراخانلو:نشست غیرحضوری کمیسیون فرهنگ و آموزش انجمن کمیته های ملی المپیک ( ANOC) برگزار شد


نشست غیر حضوری کمیسیون فرهنگ و آموزش انجمن کمیته های ملی المپیک با حضور خانم گونیلا لیندبرگ دبیرکل این انجمن و نمایندگان 11 کشور عضو از جمله دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک ایران در تاریخ 11 آذرماه 1399 برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، بحث و بررسی در خصوص برنامه بورسیه های انجمن کمیته های ملی المپیک (آنوک) و ملاحظات مربوط به پیشبرد این دوره‌ها با توجه به شیوع کووید 19 و اتخاذ تصمیمات لازم در این رابطه از مهمترین مباحثی بود که در این جلسه آنلاین به آن پرداخته شد.
همچنین در جلسه مذکور مقرر گردید کماکان دوره های آموزشی مربوط به بورسیه ها به صورت غیر حضوری برگزار شوند.
معیارهای انتخاب افراد برای پذیرش در این بورسیه ها، دانشگاه ها و مراکزی که این بورسیه ها را اجرا می کنند و مرور عناوین برنامه ها هم از دیگر موارد مهمی بود که مورد بحث و تبادل نظر اعضای جلسه قرار گرفت.
گفتنی است این برنامه ها عمدتاً در مورد آموزش المپیک و مطالعات المپیک هستند که از کشور ما هم در حال حاضر دو نفر بورسیه مشغول به تحصیل در این دوره ها هستند.
لازم به ذکر است که کمیته ملی المپیک کشورمان، از جمله فعالترین کشورها در استفاده از این بورسیه ها و همچنین برگزاری دوره های آموزشی المپیک و ارزش های آن، محسوب می شود.