جمعه دهم فروردین ماه

عباسی: از پشت مانیتور خیلی حسرت می خورم

مربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: پارو کشی قایقرانانم با ذوق مرا به سالهای دور می برد و خیلی دوست دارم که با آمادگی قبلی دوباره پاروکشی کنم.

مربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: پارو کشی قایقرانانم با ذوق مرا به سالهای دور می برد و خیلی دوست دارم که با آمادگی قبلی دوباره پاروکشی کنم.

 
سولماز عباسی در گفت و گو با خبرنگار البرزورزشی در خصوص برنامه های اردوهای تدارکاتی این تیم اظهار کرد: اردوهای تدارکاتی تیم بانوان روئینگ از 26 آبان ماه سال جاری در استادیوم آزادی برگزار شد و هم اکنون نیز این تمرینات در دریاچه آزادی ادامه دارد. البته در این مدت تمام پروتکل های بهداشتی برای رفاه و تندرستی ورزشکاران رعایت شده است. 
وی افزود: برای هر کدام از آنها یک اتاق جداگانه در خوابگاه فدراسیون قایقرانی برای آنها منظور شده است به سر می برند و ما سعی کردیم تعداد کمی از ورزشکاران را به اردو دعوت کنیم  چون شرایط سخت است و آنهایی دعوت شدند که مطمئن بوده ایم جزو مدال آوران ما در رقابتهای بین المللی خواهند بود.
عباسی در مورد دعوت شدگان به اردوهای تیم ملی تاکید کرد: سه دختر سبک وزن برای رشته روئینگ سبک وزن دو نفره به اردوی تیم ملی دعوت شده اند خانم ها شکیبا بلوغوفی، کیمیا زارعی و زینب نوروزی که در تمرینات حضور دارند و قرار است که در نهایت دو نفر از آنها برای حضور در این رقابتها ارنج شوند و نگار نگهدار از ورزشکاران سنگین وزن ما است که در اردو حضور دارد و نازنین ملایی هم با آقای افشین فرزام تمریناتش را دنبال می کند.
وی در مورد زمان برگزاری رقابتهای تیم روئینگ بانوان خاطر نشان کرد: مقرر شده بود که مسابقات این تیم 15 اکتبر یا اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود اما هنوز هیچ کشوری میزبانی این مسابقاترا نپذیرفته است سال گذشته مسابقات در کره جنوبی بود اما امسال هنوز مشخص نیست.
 مربی تیم ملی روئینگ بانوان که خودش جزو یکی از ورزشکاران رشته قایقرانی بود که مقام های متفاوتی در رشته روئینگ کسب کرده است در مورد اینکه علاقه ای ندارد که مجدد پارو کشی کند تصریح کرد: طی این یک سال گذشته که مربی بودم خیلی مواقع دلم برای پارو زدن تنگ شد به خصوص زمانی که ورزشکاران در حال پاروکشی بودند و من از پشت مانیتور آنها را رصد می کردم اما افسوس که دیگر آمادگی قبل را ندارم خیلی دوست داشتم که دوباره پاروکشی کنم


گفت و گو: الهه طائمه