پنجشنبه نهم فروردین ماه
خبر اختصاصی

درخواست 12 نماینده مجلس برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا

در آستانه سفر تیم فوتبال پرسپولیس به قطر اخبار زیادی در خصوص انتخاب مسافران پرواز سرخپوشان به گوش می رسد.

در آستانه سفر تیم فوتبال پرسپولیس به قطر اخبار زیادی در خصوص انتخاب مسافران پرواز سرخپوشان به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، با قطعی شدن حضور پرسپولیس در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا و اعزام این تیم به محل برگزاری این مسابقه حرف و حدیث های زیادی درخصوص انتخاب نفرات اعزامی به قطر بوجود آمده است. اینطور که پیداست یحیی گل محمدی اعلام کرده کلیه بازیکنان تیم اعم از مصدوم و محروم باید در این سفر حضور داشته باشند البته به غیر از عیسی آل کثیر که طبق قوانین نمی تواند در این سفر کنار تیم باشد.

از اطراف باشگاه خبر رسیده که فدراسیون فوتبال به مدیران #پرسپولیس اعلام کرده  تنها برای 60 نفر ویزا صادر می شود و باشگاه  اختیارتام دارد تا نفرات اعزامی را مشخص کند. گویا 35 نفر به عنوان بازیکن و مربی به قطر می روند و مابقی را عوامل اجرایی باشگاه اعم از مدیرعامل، تدارکات، معاونان،کارکنان، حراست وزارت ورزش، خبرنگاران و عکاسان تشکیل می دهند. البته این مواقع خیلی از ادارات و سازمان ها خودشان را از تنگ و تا نمی اندازند و ادعای حضور در این سفر را دارند.

از ما نشنیده بگیرید اما شنیدیم از مجلس نیز نامه ای به باشگاه پرسپولیس ارسال شده که نام 12 نماینده مجلس جهت حضور در فینال لیگ قهرمانان در آن به چشم می خورد. البته امیدواریم این خبر جدی نباشد و نمایندگان مجلس همانند مجلسی ها سابق چنین درخواستی نکرده باشند.

خیلی از رسانه ها نیز از جمله شبکه خبر نیز خواهان حضور نماینده خود در این سفر شده اند که چندان با پاسخ مثبتی مواجه نشده اند. 25 مسافر باقیمانده قطر را هنوز کسی نمی شناسد و امیدواریم مدیریت باشگاه بدون در نظر گرفتن فشارهای سازمانی و ارگانی فهرست اعزامی به قطر را تکمیل و جهت صدور روادید به فدراسیون معرفی کند.

البته سابقه نشان داده در این سفرها آدم های اضافی و بی ربط به فوتبال خیلی دیده میشوند که امیدواریم لااقل در این سفر مدیران پرسپولیس طلسم را بشکنند.

نویسنده: حامد قاسمی عارف