جمعه دهم فروردین ماه

دهمردی: سفر دبیر به سیستان و بلوچستان مثبت و سازنده بود

رئیس هیأت کشتی استان سیستان و بلوچستان از کمک های قابل توجه به کشتی این استان پس از سفر رئیس فدراسیون به این منطقه خبر داد.

 رئیس هیأت کشتی استان سیستان و بلوچستان از کمک های قابل توجه به کشتی این استان پس از سفر رئیس فدراسیون به این منطقه خبر داد.

نبی دهمرده با تأکید بر این موضوع که سفر رئیس فدراسیون به استان سیستان و بلوچستان بسیار مثبت و سازنده بود و هم اکنون پیگیر به ثمر رسیدن مصوبات و جلسات انجام شده است گفت: تاکنون مبلغ 70 میلیون تومان از طرف اداره کل ورزش و جوانان برای کشتی استان اختصاص یافته که مبلغ 50 میلیون تومان به حساب هیأت های تابعه واریز شده است.


وی ادامه داد: همچنین 2 تخته تشک کشتی به شهرستان های هامون و ایرانشهر اهداء شده و 2 تخته تشک دیگر نیز به زودی به سایر شهرستان ها اهداء خواهد شد.


دهمرده تصریح کرد: با توجه به تفاهم نامه با اداره کل آموزش و پرورش استان 3 سالن کشتی در شهرستان های ایرانشهر، زاهدان و زابل در اختیار هیأت کشتی قرار گرفته و مقرر شده 2 سالن دیگر نیز به شهرستان های چهابهار و خاش اختصاص یابد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: تفاهم نامه های خوبی با هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی منعقد شده، ضمن اینکه نیازسنجی های لازم به منظور هدایت قهرمانان ملی و بین المللی به حوزه مربیگری صورت گرفته و برگزاری کلاس استاژ مربیگری در دستور کار است.