جمعه دهم فروردین ماه

ژوزه درباره ستاره محبوبش: پی‌یر امیل بازیکنی استثنایی است

ژوزه مورینیو پس از پیروزی تاتنهام مقابل آرسنال از هویبرگ ستاره محبوب جدیدش تمجید کرده و در ستایش از او گفت: " او ساده و بی‌نظیر است. سادگی یعنی نبوغ".

ژوزه مورینیو پس از پیروزی تاتنهام مقابل آرسنال از هویبرگ ستاره محبوب جدیدش تمجید کرده و در ستایش از او گفت: " او ساده و بی‌نظیر است. سادگی یعنی نبوغ".

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل آرسنال در دربی شمال لندن به ستایش از پی‌یر امیل هویبرگ پرداخت. ستاره دانمارکی که اخیراً به یکی از بازیکنان محبوب مورینیو تبدیل شده است. مورینیو از هویبرگ به عنوان بازیکنی استثنایی یاد کرد و گفت او در عین سادگی، بی‌نظیر بازی می‌کند و این نشانه نبوغ است.

 در شب پیروزی تاتنهام مقابل حریف تاریخی اش در لندن، آرسنال، با اینکه دو گل اسپرز توسط سون هیونگ مین و هری کین دو مهاجم تیم به ثمر رسید ولی مورینیو در پایان بازی زمان ویژه ای برای تحسین هویبرگ اختصاص داد. ستاره دانمارکی که در تابستان گذشته با قراردادی 15 میلیون پوندی از ساوتهمپتون به تاتنهام منتقل شد.

مورینیو در باره او گفت: " پی‌یر قبل از هر چیز فوق العاده باهوش است. او بازی‌خوانی بی نظیری دارد و شک ندارم یک روز مربی خواهد شد. پی‌یر مدام از من سوال می پرسد و تا به جوابش نرسد دست برنمی دارد. او می‌خواهد بداند چرا باید فلان کار را انجام بدهد. هویبرگ در زمین بازی خوانی عالی دارد".
سرمربی تاتنهام در ادامه گفت: " هویبرگ هر کاری با توپ می‌کند این کارها را آنقدر ساده انجام می‌دهد که همه فکر می‌کنند این که کاری ندارد. ولی پی‌یر به نظر من یک بازیکن استثنایی است. به آقای لوی رئیس باشگاه تبریک می گویم که او را خریده است. کسی که ساده بازی می‌کند نبوغ دارد. سادگی یعنی نبوغ".