پنجشنبه نهم فروردین ماه

پپ: شانس پیروزی سیتی در دربی بیشتر نیست

پپ گواردیولا می گوید تیمش در آستانه دربی هفته آینده شهر منچستر نسبت به یونایتد شانس بیشتری برای پیروزی در دربی ندارد.

پپ گواردیولا می گوید تیمش در آستانه دربی هفته آینده شهر منچستر نسبت به یونایتد شانس بیشتری برای پیروزی در دربی ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ پپ گواردیولا که تیمش منچسترسیتی هفته آینده روز شنبه در دربی شهر منچستر به مصاف قرمزپوشان این شهر، منچستریونایتد، می رود این ادعا که صعود زودهنگام سیتی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان باعث شده این تیم نسبت به یونایتد شانس بیشتری برای پیروزی در دربی داشته باشد را رد کرد.

سیتی یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی چمپیونزلیگ صعودش از گروه C را قطعی کرده و بازی روز چهارشنبه مقابل مارسی برایش تشریفاتی است. اما منچستریونایتد در بازی روز سه شنبه مقابل لایپزیش برای صعود باید با همه بازیکنان خود و با قدرت کامل به مصاف این تیم برود.

گواردیولا در صحبتهای خود در این باره گفت: " شک ندارم یک دربی سخت و پرهیجان خواهیم داشت و ما با تمرکز و جدیت کامل برای این بازی برنامه ریزی می‌کنیم. اینکه بازیکنان ما خسته نخواهند بود درست نیست. کاملاً برعکس. ما نسبت به یک ماه پیش وضعیت بهتری داریم که طبیعی است. وقتی بدون پیش‌فصل لیگ را شروع کنیم طبیعی است که چنین اتفاقاتی رخ بدهد".

 سرمربی سیتی در ادامه گفت: " مهم این است که ما از صدر جدول لیگ برتر فاصله زیادی نداریم و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کرده ایم. این مهم است. ما حالا می خواهیم به روند صعودی مان ادامه بدهیم".