پنجشنبه سی ام فروردین ماه

آرتتا در اغما؛ تاتنهام بدترین شروع فصل توپچی‌ها را رقم زد

شکست 2-0 آرسنال مقابل تاتنهام بدترین شروع فصل توپچی‌ها در 39 سال اخیر را رقم زد تا فشارها بر میکل آرتتا سرمربی این تیم بیش از پیش افزایش یابد.

شکست 2-0 آرسنال مقابل تاتنهام بدترین شروع فصل توپچی‌ها در 39 سال اخیر را رقم زد تا فشارها بر میکل آرتتا سرمربی این تیم بیش از پیش افزایش یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، آرسنال که برای برگزاری دربی شمال لندن به استادیوم تاتنهام رفته بود در مقابل این تیم و در این بازی حساس 2-0 شکست خورد تا ششمین شکست در شروع فصل جدید لیگ برتر را تجربه کند. آرسنال به این ترتیب بدترین شروع فصل خود در 39 سال اخیر را تجربه کرد. آماری که باعث شده میکل آرتتا سرمربی این تیم بیش از پیش تحت فشار قرار بگیرد.

آرسنال با این شکست در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر ایستاد و به منطقه خطر سقوط نزدیک شد. توپچی ها در این فصل از یازده مسابقه خود تا اینجا شش شکست تجربه کرده اند و با سیزده امتیاز در رتبه پانزدهم قرار دارند. آخرین باری که آرسنال در شروع یک فصل اینقدر بد نتیجه گرفته بود نزدیک به چهار دهه قبل بود.

این آمار اما پایان کابوسهای میکل آرتتا نبود. آرتتا با شکست دیشب مقابل تیم ژوزه مورینیو حالا دومین مربی آرسنالی است که در پنجاه سال اخیر هر دو دربی شمال لندن اول خود به عنوان سرمربی آرسنال را با شکست به پایان می رساند. قبل از او برتی می در فصل 1966-1967 موفق شده بود به این رکورد دست پیدا کند. پنجام سال بعد اما آرتتا از زمان بدست گرفتن سکان هدایت آرسنال هر دو بازی اولش مقابل تاتنهام در دربی شمال لندن را با شکست پشت سر گذاشته است.