پنجشنبه نهم فروردین ماه

کارخانه: از ما گذشت دور، دور مربیان جوان است

باید به مربیان جوان فرصت داد تا در آینده افرادی که وزن لازمه را برای نشستن روی نیمکت مربیگری تیم ملی پیدا کنند در خدمت ورزش ما قرار بگیرند.

باید به مربیان جوان فرصت داد تا در آینده افرادی که وزن لازمه را برای نشستن روی نیمکت مربیگری تیم ملی پیدا کنند در خدمت ورزش ما قرار بگیرند.


عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال در گفت و گو با البرزورزشی می گوید: برای دستیاری آقای آلکنو درباره مربیان بومی صحبت شد و یکی از مربیانی که مورد اتفاق نظر جمع بود بهروز عطایی بود که مربی ارزشمندی است و در نهایت قرار شد که در تیم ملی جوانان بماند و از مقام قهرمانی دنیا دفاع کندولی خوشبختانه پیمان اکبری، رحمان محمدی راد، رضا تندروان و سعید رضایی سرمایه های گرانبهایی هستند که آینده متعلق به آنهاست و فدراسیون در این زمینه نگاه خاصی نسبت به مربیان جوان دارد. چون دیگر امثال من یا آقای وکیلی باید کم کم کنار برویم و دور را به مربیان جوان تر بسپاریم.
کارخانه که در سال 2000 با تیم نوجوانان ایران مدال نقره جهان را کسب کرده است درباره انتخاب مسعود آرمات به عنوان سرمربی تیم نوجوانان نیز گفت: آقای آرمات هم از مربیان بسیار خوب ما است ولی برای کار با نوجوانان باید صبر و حوصله به خرج بدهد چون بازیکنان این سنین سوای کال بودن از نظر تکنیک از نظر روحی نیز به قول معرف با یک غوره سردی می کنند و با یک مویز گرمی می شوند آنها مرتب دچار خطا و لغزش می شوند و یک مربی باید مثل پدر دلسوزانه کنار آنها باشد و تحمل داشته باشد.به اعتقاد من مربیانی چون رضا مومنی مقدم و کامبیز یعقوبی و مربیان خوب جوان دیگر می توانند آرمات را یاری دهند.
سرمربی تیم سایپا درباره ادامه مسابقات لیگ برتر نیز گفت: بهترین شیوه ممکنه برگزاری مسابقات متمرکز است که در آن سلامت خانواده و جامعه والیبال تضمین شد و من فکر می کنم 90 درصد تیم ها رازی به تکرار همین روش هستند.
وی درباره جدایی سید موسوی از سایپا نیز گفت: ما چهار سرعتی در این پست داریم و قرار نیست که بازیکنی جایگزین وی سازیم اما مسائل مربوط به انتقال سید به پیاچنزا در حیطه وظایف باشگاه است و من نظری نمی دهم.
گفت و گو: جمشید حمیدی