جمعه سی و یکم فروردین ماه
فینال آسیا درشب یلدا؛

پرسپولیس نماینده ایران است نه یک تیم

تیم فوتبال پرسپولیس در روز ۲۳ آذر راهی کشور قطر خواهد شد تا درطولانی ترین شب سال ، شب یلدا ، فینال لیگ آسیا را برگزار کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در روز ۲۳ آذر راهی کشور قطر خواهد شد تا درطولانی ترین شب سال ، شب یلدا ، فینال لیگ آسیا را برگزار کند.

سرخپوشان در شرایطی عازم قطر خواهند شد که سازمان  لیگ در یک اقدام سنجیده و اصولی،دیدار پرسپولیس با نساجی را لغو کرد تا هیچ آسیبی شامل پرسپولیس نشود.
دور  کردن استرس و پیشگیری از هر گونه اتفاقی گام مثبتی است که سازمان لیگ برای پرسپولیس و برای فوتبال ایران برداشته است. همراهی و همکاری با پرسپولیس احترام به فوتبال ایران درعرصه بین المللی است .
پرسپولیس اکنون با آرامش خاطر به قطر سفر خواهد کرد. عوامل حاشیه از این تیم دور شده است واین تیم بدون اگر و اما در فینال اسیا دیده خواهد یافت.
 اینکه برخی ها رفتار سازمان لیگ را اقدامی یک طرفه می دانند، نگاه یک بعدی آنها را می رساند، چون پرسپولیس در فینال آسیا فقط یک باشگاه نیست، بلکه این فوتبال ایران است که با نام پرسپولیس به میدان می رود. این مهم را سازمان لیگ پیش از هر کسی درک و در جهت منافع فوتبال کشور اقدام اساسی به خرج داد و حتم داریم این شیوه و طرز تفکر درباره هر تیمی از ایران که راهی آن سوی مرزها می شود مورد تایید همیشگی قرار خواهند گرفت.


نویسنده: اکبر عزیزی