چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه

انگلیس به خاطر لواندوفسکی از لهستان می ترسد

بعد از قرعه‌کشی رقابتهای انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اروپا گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس در واکنش به قرعه تیمش به همگروه شدن با لهستان اشاره کرد و گفت رابرت لواندوفسکی گلزن لهستانی را بزرگترین خطر برای تیمش در این گروه می داند. بعد از قرعه‌کشی رقابتهای انتخابی جام جهانی 2022، گرت ساوت‌گیت سرمربی انگلیس از همگروه شدن با لهستان به دلیل حضور ستاره‌ای مثل لواندوفسکی در این تیم ابراز نگرانی کرد.

بعد از قرعه‌کشی رقابتهای انتخابی جام جهانی 2022، گرت ساوت‌گیت سرمربی انگلیس از همگروه شدن با لهستان به دلیل حضور ستاره‌ای مثل لواندوفسکی در این تیم ابراز نگرانی کرد.

 بعد از قرعه‌کشی رقابتهای انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اروپا گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس در واکنش به قرعه تیمش به همگروه شدن با لهستان اشاره کرد و گفت رابرت لواندوفسکی گلزن لهستانی را بزرگترین خطر برای تیمش در این گروه می داند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، بعد از انجام قرعه‌کشی مشخص شد انگلس در گروه ششم رقابتها با لهستان، مجارستان، آلبانی، آندورا و سن مارینو همگروه شده است. تیمی که صدرنشین این گروه بشود به صورت مستقیم به جام جهانی قطر صعود خواهد کرد. درحالیکه به نظر می رسد در این گروه لهستان و مجارستان اصلی ترین رقبای انگلیس برای هفتمین صعود متوالی به جام جهانی باشند اما ساوت‌گیت به شخص رابرت لواندوفسکی که امسال به عنوان نامزد اصلی توپ طلا معرفی می شد اشاره کرد و گفت لواندوفسکی برای تیم ملی انگلیس بزرگترین خطر خواهد بود.

ساوت‌گیت گفت: " لواندوفسکی بازیکن بی نظیری است و می توان گفت بهترین شماره 9 فعلی دنیا است. می شود از هری کین، لوکاکو و لواندوفسکی به عنوان بهترین شماره 9 های حال حاضر اروپا و دنیا یاد کرد".
سرمربی انگلیس در ادامه گفت: " لواندوفسکی بازیکنی است که هر لحظه می تواند به تیم حریف ضربه بزند. رکورد گلزنی او برای تیم ملی کشورش واقعاً خارق العاده است. ما بدون شک با چالش لواندوفسکی روبرو خواهیم شد. باید منتظر باشیم تا در زمان مناسب برای این چالش برنامه ای طراحی کنیم".