جمعه دهم فروردین ماه

واکنش دشان به رایولا: تصمیم گیری برعهده خود اوست

دیدیه دشان سرمربی فرانسه در واکنش به صحبتهای مینو رایولا درباره جدایی پل پوگبا ستاره ملی پوش فرانسوی گفت تصمیم‌گیری درباره آینده پوگبا به عهده خود او است.

دیدیه دشان سرمربی فرانسه در واکنش به صحبتهای مینو رایولا درباره جدایی پل پوگبا ستاره ملی پوش فرانسوی گفت تصمیم‌گیری درباره آینده پوگبا به عهده خود او است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه بعد از آنکه مینو رایولا مدیر برنامه‌های پل پوگبا ستاره ملی پوش فرانسوی اعلام کرد او قصد ترک منچستریونایتد را دارد و احتمالاً در ماه ژانویه از این تیم جدا خواهد شد در پاسخ به سوالات خبرنگاران در این باره گفت مدیران برنامه ها می توانند هر چه می خواهند بگویند ولی در نهایت پوگبا است که درباره آینده اش تصمیم خواهد گرفت.

 مینو رایولا در مصاحبه ای با نشریه ایتالیایی توتواسپورت مدعی شد که پل پوگبا از حضور در منچستریونایتد خسته شده و به محض باز شدن بازار نقل و انتقالات این تیم را ترک خواهد کرد. از باشگاه سابق پوگبا یوونتوس و همچنین رئال مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان مقصدهای احتمالی او نام برده شده است.

دیدیه دشان سرمربی فرانسه در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره این اظهارنظر جنجالی رایولا گفت: " من نمی توانم نسبت به همه حرفهای ایجنت‌ها، عموها، دایی‌ها، پدربزرگها، مادربزرگها و حیوانات خانگی بازیکنها نظر بدهم. آنها هر چه دلشان بخواهد می گویند. برای من چیزی که اهمیت دارد خود بازیکن است. تصمیم گیری درباره آینده یک بازیکن به عهده خود او است".

سرمربی تیم ملی فرانسه در ادامه گفت: " ما الان در اوایل دسامبر هستیم و پل در منچستر است. هر چند نمی دانیم در ادامه چه اتفاقی ممکن است بیفتد. برخی بازیکنها ممکن است تیم عوض کنند. اگر کسی از من بپرسد من می توانم نظرم را در اختیارش بگذارم ولی مسلماً به او توصیه ای نخواهم کرد. زندگی، زندگی آنها است و خودشان باید تصمیم بگیرند".