جمعه دهم فروردین ماه
چند برش از فوتبال ایران؛

تیم قلعه نویی هم باخت

در پنجمین هفته از لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم گل گهر در سیرجان مقابل پیکان باخت تا ضمن کسب اولین خانگی 2 بر یک به این اصل برسد که انگیزه در مسابقات ورزشی بسیار مهم است و سرمربی پیکان این اصول را به درستی رعایت کرده است.

در پنجمین هفته از لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم گل گهر در سیرجان مقابل پیکان باخت تا ضمن کسب اولین خانگی 2 بر یک به این اصل برسد که انگیزه در مسابقات ورزشی بسیار مهم است و سرمربی پیکان این اصول را به درستی رعایت کرده است.


شکست یک بر صفر ماشین سازی در اراک این حسن را داشت که آلومینیومی ها طعم پیروزی را بچشند و می دانید که استقلال یک بر یک مقابل تیم صنعت نفت آبادان متوقف شد سایر دیدارهای دیروز به تساوی پایان یافت اما گل گهر همچنان در صدر جدول قرار دارد ولی شب گذشته داوران بازی گل گهر و پیکان و استقلال با صنعت نفت اشتباهاتی را مرتکب شده بودند که سبب برافروختگی قلعه نویی و محمود فکری شده بودند فکری البته از این بابت که تا ساعاتی قبل از شروع مسابقه نمی دانست که با محرومیت دو بازیکن مواجه است گلایه کرد و آن را نوعی کارشکنی قلمداد ساخت.
فکری شب گذشته البته به دفعات به نحوه قضاوت داور اول اعتراض و حتی لحظاتی بازیکنان را به ترک زمین تهدید کرد .
امیر قلعه نویی نیز همانند فکری از داور اول مسابقات خود کارت زرد دریافت کرددو مربی مطرح کشور که زمانی در تیم استقلال سرد و گرم فراوان چشیده اند باید بدانند که فوتبال حرفه ای فراز و فرود بسیار و حوادث عجیب و غریب کم ندارد ولی مردم فوتبال دوست و هوادارن این تیم ها توقع دارند که مربیان محبوبشان به جای اعتراض به ارائه فوتبال قشنگ و مردم پسند همت گمارند.
...و اما هفته ششم 
بر اساس برنامه اصلی اعلام شده سازمان لیگ هفته ششم دیدارهای لیگ برتر به شرح ذیل برگزار می شود. در این هفته تیم شهر خودرو مشهد با هدایت مهدی رحمتی سنگربان سابق تیم استقلال با آبی پوشان پایتخت در مشهد دیدار خواهد کرد. دوئل فکری و رحمتی بدون تردید بر گرمی و جذابی مسابقه خواهد افزود امیدواریم که این گونه باشد و بازی دو تیم با دو مربی جوان دیدنی از آب درآید.
در هفته ششم که هنوز زمان آن به طور دقیق اعلام نشده است؛
سپاهان - نساجی
پرسپولیس - ذوب آهن
پیکان – آلومینیوم
مس - نفت مسجد سلیمان
ماشین سازی- تراکتور
فولاد -سایپا
صنعت نفت -گل گهر

 
نیم کت نشینی امیر عابدزاده 
در هفته نهم لیگ برتر پرتغال تیم ماریتیمو برابر فارنس شکست 2 بر یک را پذیرا شد. آئوچریا (10) و گائولد (63- پنالتی) برای فارنس میزبان گل زدند. پینیو در دقیقه 60 زننده تک گل ماریتیمو بود. امیر عابدزاده، دروازه‌بان ماریتیمو در این دیدار نیمکت‌نشین بود. علی علیپور هم از دقیقه 69 در ترکیب این تیم قرار گرفت. تیم ماریتیمو پس از این شکست با اندوخته 7 امتیازی‌اش قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال شد.