پنجشنبه نهم فروردین ماه

لیگ قهرمانان اروپا؛ میلاد عبادی پور با 15 امتیاز درخشید اما..

از سوی دیگر تیم آچ والی لوبیلینا که امیرحسین توخته سرعتی زن جوان ایران را در اختیار دارد، در نخستین دیدار لیگ قهرمانان اروپا، برابر برلین والیز مغلوب شد.

تیم اسکرا بلخاتوف به رغم عملکرد خوب میلاد عبادی‌پور، در نخستین دیدار لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم قدرتمند زاکسا شکست خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی ، در این دیدار ، تیم اسکرا بلخاتوف لهستان در نخستین دیدار خود در چارچوب دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه سه بر صفر مقابل زاکسا دیگر تیم لهستانی، تن به شکست داد. اسکرا بلخاتوف که میلاد عبادی‌پور دریافت‌کننده ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد، در سه ست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۹ مغلوب شد.
عبادی‌پور در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و ۱۵ امتیاز (۱۳ اسپک، یک سرویس و یک دفاع) برای تیمش کسب کرد. کاچمارک لهستانی با به دست آوردن ۱۷ پوئن برای زاکسا، امتیازآورترین بازیکن میدان بود.

اسکرا بلخاتوف که در گروه A لیگ قهرمان رقابت می‌کند، چهارشنبه به مصاف تیم لیندمانز بلژیک می‌رود.

تیم توخته هم باخت

از سوی دیگر تیم آچ والی لوبیلینا که امیرحسین توخته سرعتی زن جوان ایران را در اختیار دارد، در نخستین دیدار لیگ قهرمانان اروپا، برابر برلین والیز مغلوب شد.


آچ ولی که از «امیرحسین توخته» به عنوان بازیکن و «آکو کریمی» مربی مهابادی ساکن در اسلوونی به عنوان دستیار اول سرمربی بهره می‌برد، در سه ست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب شد.

توخته در این مسابقه ۵ امتیاز برای تیمش کسب کرد و بوژیدار ووچیچِویچ هم‌تیمی او با کسب ۱۷ پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان بود. بنجامین پَچ آمریکایی که ۱۶ امتیاز برای برلین والیز به دست آورد نیز به عنوان ارزشمندترین بازیکن این دیدار برگزیده شد.

آچه‌هاوالی که در گروه C لیگ قهرمانان به رقابت می‌پردازد، پنج‌شنبه به مصاف تیم زنیت‌کازان روسیه می‌رود که هدایت آن را ولادیمیر آلکنو سرمربی پرافتخار تیم ملی کشورمان بر عهده دارد.