پنجشنبه نهم فروردین ماه

لیگ برتر بانوان؛ دیدارهای گرم در میانه جدول

هفته دوم لیگ برتر متمرکز بانوان در گروه الف از ۱۸ آذرماه با ورود تیم‌ها به شهر قزوین آغاز ‌شد و سایپا، شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان بابل، ۴ تیم حاضر در این گروه در روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه، ۲۰، ۲۲ و ۲۴ آذرماه در سالن شهید بابایی به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته دوم لیگ برتر متمرکز بانوان در گروه الف از ۱۸ آذرماه با ورود تیم‌ها به شهر قزوین آغاز ‌شد و سایپا، شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان بابل، ۴ تیم حاضر در این گروه در روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه، ۲۰، ۲۲ و ۲۴ آذرماه در سالن شهید بابایی به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ پنج‌شنبه در مهم‌ترین دیدار هفته دوم در گروه الف، تیم صدرنشین سایپا میزبان سروقامتان بابل تیم قعرنشین جدول خواهد بود. دو تیم در شرایطی مقابل هم قرار می‌گیرند که شاگردان نادره رمضانی در تیم سروقامتان بابل تاکنون موفق به کسب امتیاز و پیروزی در لیگ نشده‌اند و قطعا در این هفته مقابل تیم اول گروه، کار سختی در پیش خواهند داشت.

شهرداری قزوین تیم دوم جدول گروه الف هم پنج‌شنبه این هفته میزبان اکسون است. شاگردان اکرم قهرمانی که با ۲ برد و ۶ امتیاز تیم دوم جدول هستند، این هفته قصد دارند با کسب یک پیروزی دیگر علاوه بر تثبت جایگاه دومی خود، نیم‌نگاهی هم به ارتقای جایگاه داشته باشند. در طرف مقابل اکسون تاکنون موفق به کسب یک پیروزی و ۳ امتیاز شده و بی‌شک این هفته شاگردان اورانوس احمدی به دنبال ثبت دومین پیروزی خود خواهند بود.

هفته دوم لیگ برتر متمرکز بانوان در گروه ب نیز از ۲۵ آذرماه با ورود تیم‌ها به تهران آغاز می‌شود و پیکان تهران، ذوب‌آهن اصفهان، خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس، ۴ تیم حاضر در این گروه در روز‌های ۲۷ و ۲۹ آذر و یکم دی ماه، در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

با توجه به درخواست مکرر تیم‌های حاضر در لیگ برتر بانوان، هفته سوم لیگ متمرکز برگزار نمی‌شود. بنابراین در پایان هفته دوم، دور مقدماتی لیگ برتر بانوان به پایان می‌رسد.

در پایان دور مقدماتی، چهار تیم برتر (تیم‌های اول و دوم هر گروه) در یک گروه برای رتبه‌های اول تا چهارم به مصاف یکدیگر می‌روند و چهار تیم دیگر (تیم‌های سوم و چهارم هر گروه) برای رتبه‌های پنجم تا هشتم و مشخص شدن جایگاه نهایی با هم مسابقه می‌دهند. دیدارهای این دو گروه نیز به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

برنامه دیدارهای پیش رو:

 
🔻پنج‌شنبه ۲۰ آذرماه

ساعت ۱۴: سایپا تهران – سروقامتان بابل
داور اول: فرحناز قویدل، داور دوم: رقیه مصطفوی
ناظر داوری: شهناز مهاجری و ناظر فنی: مهین مومن

 
ساعت ۱۷: شهرداری قزوین – اکسون
داور اول: ماندانا مطیعی، داور دوم: روناک پارسه
ناظر داوری: فاطمه زندی و ناظر فنی: لیکی توکلی


🔻شنبه ۲۲ آذرماه

ساعت ۱۴: سایپا تهران – اکسون
داور اول: ماندانا مطیعی، داور دوم: رقیه مصطفوی
ناظر داوری: شهنازی مهاجری و ناظر فنی: مهین مومن


ساعت ۱۷: شهرداری قزوین – سروقامتان بابل
داور اول: فرحناز قویدل، داور دوم: روناک پارسه
ناظر داوری: فاطمه زندی و ناظر فنی: لیلی توکلی

 
🔻دوشنبه ۲۴ آذرماه

ساعت ۱۴: سروقامتان بابل – اکسون
داور اول: هدیه صابری، داور دوم: زهرا صالحی
ناظر داوری: شهناز مهاجری و ناظر فنی: لیکی توکلی

 ساعت ۱۷: سایپا – شهرداری قزوین
داور اول: نرگس افشین، داور دوم: فاطمه اکبری
ناظر داوری: فاطمه زندی و ناظر فنی: مهین مومن

 
🔹برنامه کامل هفته دوم گروه ب لیگ برتر والیبال بانوان نیز بدین شرح است:

 
🔻پنج‌شنبه ۲۷ آذرماه

ساعت ۱۴: ذوب ‌آهن اصفهان – خجسته اسلامشهر
ساعت ۱۷: پیکان تهران – ستارگان فارس


🔻شنبه ۲۹ آذرماه

ساعت ۱۴: ذوب آهن اصفهان – ستارگان فارس
ساعت ۱۷: خجسته اسلامشهر – پیکان تهران

 
🔻دوشنبه‌ یکم دی‌ماه

ساعت ۱۴: ستارگان فارس – خجسته اسلامشهر
ساعت ۱۷: ذوب آهن اصفهان – پیکان تهران