پنجشنبه نهم فروردین ماه

نویل: اخراج سولسشر یک جریان به دنبال دارد

فیل نویل ستاره سابق یونایتد می‌گوید جریانی در این باشگاه در تلاش است تا موجبات اخراج اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم را فراهم کند.

فیل نویل ستاره سابق یونایتد می‌گوید جریانی در این باشگاه در تلاش است تا موجبات اخراج اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم را فراهم کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، فیل نویل ستاره سابق منچستریونایتد بعد از شکست 3-2 این تیم از لایپزیش و حذف از لیگ قهرمانان اروپا در اظهارنظری جنجالی گفت در این باشگاه جریانی وجود دارد که قصد دارد شرایط را برای اخراج اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم فراهم کند.

 نویل که با رادیو بی بی سی صحبت می‌کرد گفت سولسشر مدتی است با انتقاداتی غیرمنصفانه روبرو است. او در ادامه با بیان اینکه حذف از لیگ قهرمانان برای یونایتد فاجع نیست گفت جریانی وجود دارد که تنها به اخراج سولسشر فکر می‌کند و می‌خواهد شرایط را به گونه‌ای پیش ببرد که به هدفش برسد.

 
ستاره سابق یونایتد در این باره گفت: " یک جریان خطرناک وجود دارد که به محض باخت یونایتد در یک بازی ماجرا را طوری روایت می‌کند که انگار فاجعه اتفاق افتاده. شکست امشب فاجعه نیست هر چند غم انگیز است. یونایتد می خواست در یک هشتم باشد. این مساله غیرعادی است. همین الان مربیانی در لیگ برتر هستند که سابقه بیشتر از سولسشر دارند و تیم شان در رتبه پایین تری قرار دارد ولی کسی به اندازه سولسشر به آنها حمله نمی کند. یک جریان به دنبال فراهم کردن زمینه برای اخراج سولسشر است".