جمعه سی و یکم فروردین ماه
چند برش از فوتبال ایران؛

فکری از ماچونی پیروی کند

محمود فکری شانس آورد که گل دوم صنعت نفت به تیمش را داور مردود اعلام کرد وگرنه به روزگار بدی دچار می شد.

محمود فکری شانس آورد که گل دوم صنعت نفت به تیمش را داور مردود اعلام کرد وگرنه به روزگار بدی دچار می شد.


بازیکن و کاپیتان سابق استقلال به حتم می داند که هواداران این تیم پرطرفدرا به شدت نگران آینده استقلال هستند فکری البته طی 5 بازی قبلی خود در مجموع نمایش ضعیفی داشت به ویژه مقابل نفت آبادان اما آن چیزی که مورد تاکید و تایید مکا است این است که وی نباید به راه فرهاد مجیدی برود و برای اینکه به چنین سرنوشتی دچار نشود بد نیست که فکری از تمرینات و تاکیکهای استراماچونی استفاده کند چرا که استقلال در زمان مربی ایتالیایی بهترین خط حمله را داشت و بازی های خوب و دلپذیری را به نمایش در می آورد در این شرایط که استقلال لیگ قهرمانان آسیا را هم از دست داده است باید اندیشمندانه حرکت کنیم چرا که با عجله و استرس قدرت تصمیم گیری به حداقل می رسد.
غرور کاذب بلای جان تیم های صدر نشین
باخت دو بر یک و خانگی تیم گل گهر سیرجان مقابل تیم پر انگیزه پیکان شاید به غرور کاذب شاگردان امیر قلعه نویی هم ربط داشته باشد اما درسی است تا همه تیم ها بدانند که در فوتبال توپ گرد است و دروازه دراز، دوندگی و آمادگی های همه جانبه بازیکنان در میدان مسابقات نقش می بندد پس گل گهر یا هر تیمی دیگر باید بدانند که در لیگ کشور هیچ تیمی در امان نخواهد بود. نتایجی که دو روز گذشته تیم های قعر جدولی رقم زدند موید گفته های ما است. 
قائدی از فردا در تمرینات استقلال
مهدی قایدی در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص شرایط آبی‌پوشان اظهار داشت: من در بازی قبل دقیقه 87 از ناحیه همسترینگ احساس گرفتگی داشتم که سال گذشته هم از این ناحیه مصدوم شده بودم، ابتدا سعی کردم به بازی ادامه دهم اما بعد از چند دقیقه نتوانستم و از بازی بیرون آمدم. دیروز MRI گرفتم که خوشبختانه چیز خاصی نبود، امروز یک تمرین ریکاوری انجام دادم و ان شاءالله از فردا به تمرینات گروهی اضافه می‌شوم.من تمام سعی‌ام و تلاشم را برای تیم می‌کنم، گل زدن یا نزدن  من مهم نیست، مهم موفقیت استقلال است. دیاباته در حال حاضر مصدوم است اما استقلال مهاجمان خوبی دارد و متکی به بازیکن نیست، همه ما برای قهرمانی استقلال می‌جنگیم.

بازی دوستانه جوانان با تیم امید استقلال

تیم ملی جوانان پس از انجام تست های کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی  در مرکز ملی فوتبال برابر تیم امید استقلال تهران به میدان خواهد رفت. شاگردان داوود مهابادی بعد از این بازی تدارکاتی روز پنج شنبه تهران را به مقصد اصفهان ترک خواهند کرد و در این اردو دو بازی مقابل تیم های سپاهان نوین همچنین تیم بزرگسالان باشگاه سپاهان برگزار می کنند. اردوی تیم ملی جوانان روز 24 آذر در اصفهان به پایان می رسد و این تیم راهی شیراز خواهد شد تا در یک بازی تدارکاتی دیگر به مصاف فجر شهید سپاسی برود.