جمعه دهم فروردین ماه

علیرضا رضایی: غیبت عموزاده خلیلی به تیم ما لطمه می زند

در شرایطی که تیم کشتی دانشگاه آزاد باید بزودی در مرحله پایانی مسابقات رو در روی حریفان قرارگیرد اعزام یکی از کشتی گیران خوب ما یعنی رحمان عموزاده خلیلی به مسابقات جام جهانی دست ما را در وزن  اول می بندد.

در شرایطی که تیم کشتی دانشگاه آزاد باید بزودی در مرحله پایانی مسابقات رو در روی حریفان قرارگیرد اعزام یکی از کشتی گیران خوب ما یعنی رحمان عموزاده خلیلی به مسابقات جام جهانی دست ما را در وزن  اول می بندد.


سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی افزود: البته ما از اینکه این جوان بتواند در رقابت های بین المللی افتخار کسب کند خوشحال می شویم اما این نکته را نباید از نظر دور داشت که با توجه به عملکرد خوب این کشتی گیر، تیم ما در مسابقات حساس پیش رو به او نیاز داشت. در این رابطه مراتب نگرانی خودمان را به فدراسیون اعلام کرده ایم و باید ببینیم آنها چه تصمیمی خواهند گرفت.
سرمربی تیم دانشگاه آزاد در پاسخ به چگونگی عملکرد تیم دانشگاه آزاد طی مسابقات لیگ اظهار داشت: با توجه به جوانی و کم تجربگی نفرات، در مجموع از عملکرد کشتی گیران راضی هستم. ما توانسته ایم با یک تیم جوان اما با انگیزه و مدعی خودمان را تا مرحله یک چهارم نهایی برسانیم هرچند بشدت نسبت به ضعف داوری ها گله داریم خصوصا در مسابقه با تیم استقلال اشتباهات داوران در اوزان ۶۵ و ۷۹ کیلو محرز بود و باعث باخت ما شد. البته‌ نظر من این نیست که آنها به عمد قضاوت نادرست داشتند اما همین که سهوا مرتکب اشتباهات زیادی شدند در نتیجه مسابقه و انگیزه کشتی گیران تاثیر گذاشت. در واقع ما به اشتباهات داوری باختیم به همین دلیل امیدوارم در دور پایان از داوران با تجربه استفاده شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای مرحله پایانی مسابقات، تیم دانشگاه آزاد را تقویت خواهید کرد، خاطرنشان کرد: تغییراتی نخواهیم داشت ضمن اینکه به احتمال زیاد یکی از نفرات خوب ما یعنی عموزاده خلیلی کنار تیم نخواهد بود در عوض برخی از کشتی گیران را که به دلیل بیماری کرونا در اختیار نداشتیم به جمع ما اضافه خواهند شد. تلاش ما این است که با تمام وجود پای در میدان بگذاریم و نمایش خوبی داشته باشیم. ابتلا شدن چند کشتی گیر به کرونا لطمه زیادی به تیم زد که امیدوارم در مسابقات پایانی کرونا فروکش کرده باشد و اصلا این ویروس خطرناک که ورزش ایران و  جهان را به تعطیلی کشانده هرچه زودتر از میان برود و ما بتوانیم جام تختی را هم برگزار کنیم.


نویسنده: احمد دباغ