جمعه سی و یکم فروردین ماه

برخورداری؛ مبلغ پیشنهادی قطر چند برابر اسپانیا است

دروازبان تیم ملی هندبال گفت: مسئولان قطری خیلی تلاش کردند تا رضایت باشگاه گوادالاخارا را کسب کنند با العربیه به توافق ۴ ساله رسیدم.

دروازبان تیم ملی هندبال گفت: مسئولان قطری خیلی تلاش کردند تا رضایت باشگاه گوادالاخارا را کسب کنند با العربیه به توافق ۴ ساله رسیدم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز ورزشی؛ بی شک سعید برخورداری یکی از دروازه بان های نسل طلایی هندبال ایران در کنار محسن باباصفری و سعید حیدری راد است، سنگربان اصفهانی نخستین ایرانی است که تجربه حضور در لالیگا اسپانیا را کسب کرد و در مدت زمان حضورش در باشگاه گوادالاخارا اسپانیا عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت، برخورداری که مقرر شد با تیم اسپانیایی قرار داد سه سال داشته باشد حالا جدایی از این باشگاه را تایید کرد و خبر داد که در فصل جدید عمر دروازبانی اش باید به لیگ ستارگان قطر برود تا در چهار چوب دروازه العربی قرار بگیرد.
 
سعید برخورداری پیرامون این موضوع در گفت و گو با خبرنگار‌ البرز ورزشی اظهارداشت؛ با توجه به پرداخت مبلغ بالا باشگاه قطر به تیم اسپانیایی جهت فسخ قرارداد من فکر می کنم انتقالم به لیگ ستارگان قطر یکی از گرانترین نقل و انتقالات تاریخ هندبال ایران باشد، مسئولان باشگاه العربیه برای دریافت رضایت نامه از باشگاه گوادالاخارا خیلی تلاش کردند که در پایان موفق شدند این رضایت نامه را دریافت کنند و بستر حضور من برای فصل آینده در لیگ ستارگان قطر برای حضور در باشگاه العربی فراهم شود.

وی ادامه داد؛ قرار دادم با العربیه از ژانویه شروع خواهد شد و مدت زمان قرار دادم با این باشگاه حدود ۴ سال است، العربی طی هفته های اخیر قهرمان لیگ این کشور شد و  یکی از تیم های قدرتمند لیگ قطر به شمار می آید که سرمربیگری آن بر عهده رافائل گیخوسا اسپانیایی سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان است.

برخورداری یاد آورشد؛ با مذاکراتی که این مربی اسپانیایی با باشگاه گوادالاخارا داشت توانست این انتقال قطعی شود به هرحال شاکله اصلی باشگاه العربی از تیم ملی قطر است که پیش از ۸ بازیکن اصلی ترکیب تیم ملی قطر عضو این باشگاه هستند و در اخرین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا  موفق شدند عنوان قهرمانی را به دست آورند.

سعید برخورداری خاطر نشان کرد؛  چند سالی که در لالیگا اسپانیا حضور داشتم این افتخار را کسب کردم که به عنوان اولین ایرانی در این لیگ بازی کنم، واقعا حضورم در اسپانیا تجربه خیلی خوب و بزرگی بود از بازی کردن برای باشگاه گوادالاخار خوشحال هستم.

ملی پوش اصفهانی هندبال ایران بیان کرد؛ با توجه به مشکلاتی که کرونا در دنیا به وجود اورده خیلی از تیم های اروپای بامشکلات مالی شدیدی روبه رو شدند و اکثر تیم ها با مشکل اقتصادی دست وپنجه نرم می کنند، من هم باتوجه به اینده کاری و ورزشیم و پیشنهاد خوب قطری ها این درخواست را قبول کردم و خیلی خوشحالم‌ این اتفاق افتاد امیدوارم بتوانم در لیگ‌ قطر همچون قبل عملکرد خوبی از خودم به نمایش بگذارم.

گفت و گو: صمد خزایی