پنجشنبه نهم فروردین ماه

برنامه های فوتسال برای حضور در جام ملتهای آسیا

رییس کمیته فوتسال از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اعزام تیم ملی فوتسال جهت برگزاری اردو و بازی تدارکاتی خبر داد.

رییس کمیته فوتسال از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اعزام تیم ملی فوتسال جهت برگزاری اردو و بازی تدارکاتی خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، داوود پرهیزکار گفت: با توجه به لزوم آماده‌سازی مناسب تیم ملی فوتسال کشورمان جهت حضور قدرتمند در جام ملتهای فوتسال آسیا اقدامات خوبی را در دستور کارمان قرار دادیم. در قدم نخست و در شرایطی که اکثر تیم های آسیایی به دلیل شیوع کرونا امکان انجام بازی های تدارکاتی نداشتند، تیم ملی را به ازبکستان اعزام کردیم و دو بازی خوب و پر چالش برای تیم رقم خورد.

وی ادامه داد: با تعویق مسابقات برای چندمین بار، دو فیفا دی در تقویم تیم‌ها اضافه شد. تلاش زیادی کردیم تا از این شرایط نهایت بهره را ببریم و طبق خواسته کادرفنی، بازی‌های دوستانه بین المللی مناسبی را هماهنگ کنیم. در یکی از این اقدامات با میزبان جام ملتهای فوتسال یعنی کویت به توافق رسیدم.

رییس کمیته فوتسال افزود: تیم ملی فوتسال ایران طبق برنامه ریزی صورت گرفته در تاریخ هفتم مارس (17 اسفند) عازم کویت می‎شود و دو بازی دوستانه را برابر میزبان و در سالن برگزاری جام ملتهای آسیا برگزار می کند.

پرهیزکار تصریح کرد: البته برنامه دیگری نیز برای فیفا دی بهمن ماه در نظر داریم که پس از نهایی شدن آن جزییات را اعلام می‌کنیم. در یکسال اخیر کادرفنی و بازیکنان دچار دردسر های زیادی به جهت تعویق مکرر مسابقات شدند، ما هم در کنار آنها در تلاشیم تا جایی که شرایط خاص موجود اجازه می دهد، برنامه های مورد نظرشان را اجرایی کنیم. به گمانم با استفاده حداکثری از دو فیفای دی پیش‌رو، کمک زیادی به آماده‌سازی تیم خواهد شد.