جمعه دهم فروردین ماه
کلکسیون خانوادگی آقا شهرام کامل شد؛

محمودی: درباره آلکنو صحبت نمی کنم

شهرام محمودی بازیکنی منحصر به فرد در جهان والیبال است او سوای این که مبتکر نوعی اسپک در پشت خط یک سوم بوده و از این بابت مورد تاسی بسیاری از والیبال بازان دنیا قرار گرفته است بلکه به لحاظ اخلاقی و کاراکتر اجتماعی نمونه ای از پایبندی است که از این بابت نیز دارای یک وجه ممیزه است این مرد خانواده دوست به تازگی صاحب یک دختر خانم گل شد تا در کنار آقا پسرش کلکسیون خانوادگی محمودی را کامل کند.

شهرام محمودی بازیکنی منحصر به فرد در جهان والیبال است او سوای این که مبتکر نوعی اسپک در پشت خط یک سوم بوده و از این بابت مورد تاسی بسیاری از والیبال بازان دنیا قرار گرفته است بلکه به لحاظ اخلاقی و کاراکتر اجتماعی نمونه ای از پایبندی است که از این بابت نیز دارای یک وجه ممیز است این مرد خانواده دوست به تازگی صاحب یک دختر خانم گل شد تا در کنار آقا پسرش کلکسیون خانوادگی محمودی را کامل کند.
قطر پاسور ارزشمند والیبال ایران یکی دو سالی است که به شدت درگیر آسیب دیدگی است و کمتر در صحنه حاضر می شود با وی گفت و گویی انجام داده ایم که می خوانید؛
آقا شهرام چه خبر کم پیدا هستید؟ 
گوشه ای نشسته ام بدون سر و صدا چون اگر حرفی بزنم شاید دوباره کارم به کمیته انضباطی بکشد( با خنده)  
وضعیت مصدومیت شما به کجا کشیده شد؟
بعد از جراحی از ناحیه مهره های کمر، کار با وزنه را انجام می دهم و فکر و ذکرم دستیابی مجدد به سلامتی است.
آیا پیشنهاد جدید از تیم های داخلی یا خارجی نداشته اید؟
جایی صحبت نکرده ام می خواهم درمان مهره های کمرم را بعد از جراحی به طور کامل انجام بدهم بگذارید زمان بگذرد تا ببینم چه پیش می آید.
به تیم ملی فکر می کنید؟
فکر و ذکرم در حال حاضر کسب بهبودی کامل است اگر آماده باشم چرا که نه..


درباره انتخاب آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی چه نظری دارید؟ 
آلکنو مربی بزرگی است و رزومه خوبی هم دارد ولی من به عنوان یک بازیکن ترجیح می دهم در این باره صحبت نکنم امیدوارم که بتوانم تیم ملی را در المپیک به موفقیت برساند.
قطر پاسورهای کنونی والیبال ایران را چگونه ارزیابی می کنید؟
متاسفانه امیر غفور نیم فصل اول جایی بازی نکرده است ولی تا آنجا که لیگ را تعقیب می کنم پوریا یلی و صابر کاظمی خیلی خوب بازی می کنند امین اسمعیل نژاد هم پتانسیل بسیار خوبی دارد فیزیک هر سه بازیکن یاد شده ایده آل است محمود رسولی هم همین طور ولی این بازیکنان باید بدانند که ادامه ورزش قهرمانی داشتن زندگی حرفه ای است.
از جوان های تازه رسیده چه اطلاعی دارید؟
بردیا سعادت با سن و سال بسیار کمی که دارد می تواند یک قطرپاسور ایده آل باشد و رضا رضایی در تیم خاتم را هم پیشتر دیده بودم این جوان ها باید کنار با تجربه ها بازی کنند و صاحب تجربه شوند خوشبختانه در این پست کمبود بازیکن نداریم.


  گفت و گو: جمشید حمیدی