پنجشنبه نهم فروردین ماه

مورینیو: حرکت دالی طبیعی بود

مورینیو در واکنش به حرکت دله آلی ستاره تاتنهام که در اعتراض به بازی نکردن مقابل آنتورپ نیمکت تیمش را ترک کرده بود گفت رفتار او را طبیعی می‌داند.

مورینیو در واکنش به حرکت دله آلی ستاره تاتنهام که در اعتراض به بازی نکردن مقابل آنتورپ نیمکت تیمش را ترک کرده بود گفت رفتار او را طبیعی می‌داند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، تاتنهام که دیشب در خانه خود مقابل آنتورپ بلژیک ایستاد و با پیروزی 2-0 مقابل این تیم به عنوان صدرنشین گروه J لیگ اروپا راهی مرحله حذفی شد در جریان بازی خود مقابل تیم بلژیکی شاهد اتفاقی خبرساز بود. واکنش دله آلی ستاره تاتنهام که در اعتراض به بازی نکردن نیمکت تاتنهام را ترک کرد.
ژوزه مورینیو که در پایان مسابقه با سوالات زیادی درباره حرکت دله آلی روبرو شده بود گفت آلی از شرایط خود خوشحال نیست ولی او این را درک می‌کند و آن را واکنشی طبیعی می‌داند.
در شبی که علیرضا بیرانوند درون دروازه تاتنهام ایستاده بود و نمایش خوبی داشت شاگردان مورینیو موفق شدند حریف خود را 2-0 شکست دهند. اما درحالیکه مورینیو در طول مسابقه هر پنج تعویض مجاز خود را انجام داده بود دله آلی را به میدان نفرستاد. بعد از آنکه مورینیو آخرین تعویض مجازش را انجام داد تصاویر دله آلی توسط دوربینها ثبت شد که با خشم زیاد نیمکت تیمش را ترک کرده و وارد تونل ورزشگاه شد.

 مورینیو پس از بازی در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت: " از واقعیت نباید فرار کرد. یک بازیکن که روی نیمکت نشسته و می بیند مربی اش هر پنج تعویض مجاز را انجام داده معلوم است که خوشحال نمی‌تواند باشد. من از او انتظار ندارم در چنین شرایطی خوشحال باشد. من نمی‌توانم همه تیم را خوشحال نگه دارم. بچه‌های ما خوشحالند چون داریم پیروز می‌شویم نه به این خاطر که بازی نمی‌کنند".


خبرنگاران از مورینیو پرسیدند که هری وینکس هم بعد از بیرون آمدن از میدان و دادن جای خود به تانگوی اندومبله روی نیمکت ننشسته و به رختکن رفته. ولی مورینیو گفت وینکس به دستور او این کار را انجام داده. مورینیو گفت: " من به وینکس گفتم برود. هر بازیکنی از زمین بیرون می آمد به او می گفتم به رختکن برود چون در هوای سرد ترجیح می دهم بازیکنانم زودتر به رختکن بروند و دوش بگیرند. وینکس تصمیم گرفت برود و من از او راضی ام چون خودم به او گفته بودم".
مورینیو سپس درباره بازی با آنتورپ صحبت کرده و گفت: " من وقتی درباره اینکه چند نفر از بازیکنانم را باید تعویض کنم فکر می‌کردم نتیجه هنوز 0-0 بود. بعد ما یک گل زدیم ولی این گل باعث نشد نظرم را تغییر بدهم. ما به روند همیشگی خودمان یعنی حضور هری کین، سون هیونگ مین و تانگوی اندومبله نیاز داشتیم. اینها بازیکنانی هستند که به تیم ما قدرت می‌دهند. ما موفق شدیم آنتورپ را از دروازه مان دور نگه داریم. جو هارت امشب حتی یک سیو هم نداشت. وقتی نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد به این نتیجه رسیدم که در نیمه دوم اگر شدت کارمان را افزایش دهیم تیم حریف فرو می پاشد".
مورینیو درباره سیو درخشان بیرانوند روی ضربه آزاد گرت بیل هم گفت: " گرت بیل ضربه آزاد درخشانی زد. یک مهاجم در این جور مواقع روی توپهای برگشتی باید گل را بو بکشد و کارلوس وینیسیوس این کار را کرد و گل اول برای ما به ثمر رسید".