جمعه دهم فروردین ماه
دیدار رئیس فدراسیون کشتی با شهردار همدان؛

دبیر: کشتی مظلوم واقع شده است

رئیس فدراسیون کشتی در آخرین برنامه خود در سفر به همدان با شهردار این شهر دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس فدراسیون کشتی در آخرین برنامه خود در سفر به همدان با شهردار این شهر دیدار و گفت و گو کرد.


جلسه ی رئیس فدراسیون کشتی با عباس صوفی شهردار همدان در روز (پنج شنبه) با حضور حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان و حمیدرضا یاری رئیس هیأت کشتی استان برگزار شد.


علیرضا دبیر در این جلسه با اشاره به اینکه شهردار همدان از مدیران ورزشی محسوب می شود تصریح کرد: ورزش کشتی برای قشر محروم جامعه است و مظلوم واقع شده و در سال های گذشته توجه و حمایت های لازم به آن صورت نگرفته است.


رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: حضور کشتی گیران در باشگاه ها نسبت به دهه هفتاد شمسی بسیار افت کرده است و زنگ خطر برای کشتی که ورزش ملی و پرافتخارترین ورزش ایران محسوب می شود به صدا در آمده است.


وی ادامه داد: اگر الان فکری به حال و روز کشتی نکنیم شاید در چند سال آینده دیگر هیچ کاری نتوان کرد و یکی از رشته های مدال آور در المپیک و افتخار آفرین برای کشورمان در میادین بزرگ بین المللی از بین خواهد رفت.
صوفی: باشگاه پاس همدان در کشتی هم تیم داری می کند
صوفی شهردار همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: ما بیش از 10 سال است که لیگ ورزشی محلات همدان را داریم و تصمیم گرفتیم تا تیم پاس همدان در رشته های دیگر ورزشی از جمله کشتی نیز فعالیت کند تا کشتی استان نیز تقویت شود.

وی افزود: حتما کشتی همدان را حمایت و کمک می کنیم تا به روزهای اوج خود بازگردد و از هیأت کشتی همدان می خواهیم تا برنامه های خود را به شهرداری همدان ارائه دهد.