جمعه دهم فروردین ماه
استاندار همدان در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی ؛

شاهرخی: کشتی گیران فرزندان برومند وطن هستند

رئیس فدراسیون کشتی در آخرین برنامه خود در سفر به همدان با شهردار این شهر دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس فدراسیون کشتی در آخرین برنامه خود در سفر به همدان با شهردار این شهر دیدار و گفت و گو کرد.


جلسه ی رئیس فدراسیون کشتی با عباس صوفی شهردار همدان در روز (پنج شنبه) با حضور حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان و حمیدرضا یاری رئیس هیأت کشتی استان برگزار شد.


علیرضا دبیر در این جلسه با اشاره به اینکه شهردار همدان از مدیران ورزشی محسوب می شود تصریح کرد: ورزش کشتی برای قشر محروم جامعه است و مظلوم واقع شده و در سال های گذشته توجه و حمایت های لازم به آن صورت نگرفته است.


رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: حضور کشتی گیران در باشگاه ها نسبت به دهه هفتاد شمسی بسیار افت کرده است و زنگ خطر برای کشتی که ورزش ملی و پرافتخارترین ورزش ایران محسوب می شود به صدا در آمده است.


وی ادامه داد: اگر الان فکری به حال و روز کشتی نکنیم شاید در چند سال آینده دیگر هیچ کاری نتوان کرد و یکی از رشته های مدال آور در المپیک و افتخار آفرین برای کشورمان در میادین بزرگ بین المللی از بین خواهد رفت.
صوفی: باشگاه پاس همدان در کشتی هم تیم داری می کند
صوفی شهردار همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: ما بیش از 10 سال است که لیگ ورزشی محلات همدان را داریم و تصمیم گرفتیم تا تیم پاس همدان در رشته های دیگر ورزشی از جمله کشتی نیز فعالیت کند تا کشتی استان نیز تقویت شود.

وی افزود: حتما کشتی همدان را حمایت و کمک می کنیم تا به روزهای اوج خود بازگردد و از هیأت کشتی همدان می خواهیم تا برنامه های خود را به شهرداری همدان ارائه دهد.
 

دبیر : همدان برای پیشرفت نیاز به کمک ویژه استانداری دارد

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه حضور خود در استان همدان با مهندس سید سعید شاهرخی استاندار همدان دیدار و گفت و گو کرد.


 علیرضا دبیر در این دیدار که با حضور  حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان و حمیدرضا یاری رئیس هیأت کشتی استان برگزار شد با بیان این مطلب که همدان پیشینه ی خوبی با قهرمانان بزرگ در کشتی داشته است گفت: امروز کشتی استان همدان برای پیشرفت نیاز به کمک استانداری دارد.


وی ادامه داد: هدف از سفرهایی که به استان ها می کنم این است که با تمامی مسئولین تأثیرگذار در راستای کمک به کشتی کشور گفت و گو کنم، چراکه هم اکنون کشتی کشور در بحران کمبود جمعیت ورزشکار قرار دارد و اگر دست بر روی دست بگذاریم شاید در آینده فقط نامی از کشتی بشنویم.


مهندس شاهرخی استادار همدان در این جلسه اظهار داشت: قهرمانان کشتی فرزندان برومند وطن هستند و حضور دکتر سیفی را بعنوان یک قهرمان کشتی در اداره کل ورزش و جوانان استان به فال نیک می گیریم.


وی تصریح کرد: برنامه ریزی ها و قدم های مثبت دکتر یاری رئیس هیأت کشتی استان قابل تقدیر است، فضای کشتی استان همدان فضای همدلی و بی حاشیه ای است و مسئولان هیأت کشتی در حال تحول کشتی در استان هستند.


استاندار همدان گفت: اعتقادم این است که به باید همه رشته های ورزشی بپردازیم اما کشتی ریشه عمیقی در استان همدان و کشور دارد که باید نگاه ویژه ای به آن داشت.


وی ادامه داد: از کشتی همدان هم به صورت مادی و هم به صورت معنوی حمایت می کنیم و امیدوارم در سال جاری در کشتی تحولات خوبی را داشته باشیم.


شاهرخی خاطرنشان کرد: در موضوع کمک به قهرمانان ورزشی، بحث مسکن آن ها را در دستور کار قرار داده ایم که امیدوارم به زودی به ثمر بنشیند.


حمید سیفی در این دیدار با اشاره به اینکه نگاه استاندار به کشتی برای ما قابل تقدیر است گفت: استاندار کشتی را حمایت کرده است و نگاه همه ما به کشتی ویژه تر است و با حمایت های فدراسیون کشتی، قطعا کشتی همدان پیشرفت خواهد کرد.

مسعود مصطفی جوکار دارنده مدال نقره المپیک و نایب رئیس هیأت کشتی استان نیز گفت: کشتی همدان همیشه افتخارآفرین بوده و اگر بخواهیم در آینده  قهرمانان بزرگ جهان و المپیک را داشته باشیم قطعا نیازمند کمک و حمایت مسئولین به ویژه استاندار هستیم.


حمیدرضا یاری رئیس هیأت کشتی استان در این جلسه با اشاره به اینکه کشتی همدان در مسیر پیشرف قرار دارد و کرونا مانعی برای آن شد گفت: در همین شیوع ویروس کرونا بیکار نبوده ایم و از استاندار می خواهیم که همچنان حامی ما باشد و مسئله اشتغال قهرمانان کشتی استان را حل نماید.