جمعه دهم فروردین ماه
چند برش از فوتبال ایران؛

تساوى تيم ملى جوانان برابر سپاهان نوين

تيم ملى فوتبال جوانان در نخستين ديدار تداركاتى اردوى اصفهان با نتيجه يك بر يك مقابل سپاهان نوين به تساوى رسيد.

تيم ملى فوتبال جوانان در نخستين ديدار تداركاتى اردوى اصفهان با نتيجه يك بر يك مقابل سپاهان نوين به تساوى رسيد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ اولين بازى تداركاتى تيم ملى جوانان در اردوى اصفهان با تساوى برابر سپاهاننوين به پايان رسيد. نيمه اول مسابقه با تساوى بدون گل به پايان رسيد و مهابادى در ابتداى نيمه دوم تعدادى از نفرات اصلى را وارد ميدان كرد.

ابتدا سپاهان نوين در دقيقه ٥٠ از ميهمان خودش پيش افتاد اما حسين نخودكار در دقيقه ٦٥ توانست گل تساوى را به ثمربرساند و اين بازى در نهايت با تساوى يك بر يك به پايان رسيد.

تيم ملى جوانان روز يكشنبه در دومين بازى اردوى اصفهان در استاديوم نقش جهان مقابل سپاهان قرار مى گيرد.

آزادی میزبان انتخابی جام جهانی خواهد بود!

با اعلام یک عضو فدراسیون فوتبال بحرین، تیم ملی فوتبال این کشور در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ایران می‌رود.

 

بعد از شیوع ویروس کرونا دیدارهای برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا تا فروردین ۱۴۰۰ به تعویق افتاد.

 

در همین رابطه نگرانی‌ها برای تیم ملی فوتبال ایران دو چندان بود چرا که از یک سو ایران سه بازی خانگی با هنگ کنگ، بحرین و عراق در پیش دارد و از سوی دیگر بحث احتمال برگزاری دیدارها به صورت متمرکز در یک کشور و یا گرفتن میزبانی از کشورمان به خاطر شرایط کرونایی مطرح شده بود.

 

به گزارش مهر یک عضو فدراسیون فوتبال بحرین خیال تیم ملی ایران را راحت کرده و این اطمینان را می‌دهد که تیم کشورمان از میزبانی در دیدارهای حساس پیش رو که به تمام امتیازاتش برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی نیاز دارد، محروم نخواهد بود.

 

این عضو فدراسیون فوتبال بحرین در گفتگو با سایت عربی زبان «کوره» تاریخ و محل برگزاری بازی‌های تیم ملی این کشور را اعلام کرد که بر این اساس، بحرین روز ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) در ورزشگاه آزادی به مصاف ایران می‌رود. شرایط ایران در جدول گروه سوم مرحله دوم انتخابی جام جهانی چندان مناسب نیست. در این جدول، عراق با ۱۱ امتیاز صدرنشین است و بحرین با ۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

 

تیم ملی کشورمان هم که با هدایت مارک ویلموتس دو باخت به عراق و بحرین داد و دو برد مقابل هنگ کنگ و کامبوج کسب کرد، با ۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد و برای صعود به مرحله بعد، باید در بازی‌های برگشت به پیروزی برسد.

پرسپولیس ظهر یکشنبه در دوحه

تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان نماینده ایران برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا یکشنبه راهی دوحه قطر می شود این تیم روز 29 آذرماه با نماینده شرق آسیا پیکار می کند.

پرسپولیسی ها در نظر دارند در هتلی مجزا از نماینده شرق استقرار دارند در این باره درخواست خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه داده اند رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل لازمه یکی از دلایل درخواست پرسپولیسی ها بود.

تساوى تيم ملى جوانان برابر سپاهان نوين

تيم ملى فوتبال جوانان در نخستين ديدار تداركاتى اردوى اصفهان با نتيجه يك بر يك مقابل سپاهان نوين به تساوى رسيد. اولين بازى تداركاتى تيم ملى جوانان در اردوى اصفهان با تساوى برابر سپاهاننوين به پايان رسيد. نيمه اول مسابقه با تساوى بدون گل به پايان رسيد و مهابادى در ابتداى نيمه دوم تعدادى از نفرات اصلى را وارد ميدان كرد.

ابتدا سپاهان نوين در دقيقه ٥٠ از ميهمان خودش پيش افتاد اما حسين نخودكار در دقيقه ٦٥ توانست گل تساوى را به ثمربرساند و اين بازى در نهايت با تساوى يك بر يك به پايان رسيد. تيم ملى جوانان روز يكشنبه در دومين بازى اردوى اصفهان در استاديوم نقش جهان مقابل سپاهان قرار مى گيرد.