جمعه دهم فروردین ماه
رقابت های جام جهانی کشتی انفرادی – صربستان؛

کلینیک داوران با حضور داور المپیکی کشورمان برگزار شد

کلینیک داوران رقابت های جام جهانی کشتی انفرادی با حضور محمد مصلایی پور داور درجه S1 و سرپرست کمیسیون داوران کشور در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.

کلینیک داوران رقابت های جام جهانی کشتی انفرادی با حضور محمد مصلایی پور داور درجه S1 و سرپرست کمیسیون داوران کشور در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی محمد مصلایی پور گفت:  در مورد این کلینیک گفت: ابتدا آنتونیو سیلوستری رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی از طریق وبینار به تمامی داوران خوش آمدگویی کرد و گفت: از آنجایی که خود شما هم می دانید که چندین ماه از مسابقات دور بوده اید، احتمال اینکه اشتباهاتی هم پیش بیاید وجود دارد.


وی ادامه داد: رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی از تمامی داوران حاضر در این مسابقات خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و اگر اشتباهی هم پیش آمد مشکلی ندارد.


مصلایی گفت: مدرسان این کلاس کمال بوعزیز از کشور تونس و سرنک از  کشور اسلواکی بودند که به داوران گفتند که آرامش خود را حفظ کنید و راحت قضاوت کنید. در این مسابقات 6 قهرمان المپیک و 20 قهرمان جهان حضور دارند و شما هم داوران درجه S1 و برتر دنیا هستید و این مسابقات تمرینات خوبی برای مسابقات گزینشی المپیک برای شما هست و اگر اشتباهی هم پیش آمد نگران نباشید.


وی تصریح کرد: این رقابت ها با 2 کیلوگرم با ارفاق وزن برگزار می شود و تمامی داوران باید ماسک بزنند و داوران وسط حتما باید از شیلد استفاده کنند.


مصلایی خاطرنشان کرد: در این کلینیک تأکید شد که داوران از تلفن همراه استفاده نکنند و با فاصله با یکدیگر بنشینند و در یکجا تجمع نکنند.


وی در پایان گفت: از آنجایی که هفته قبل از طریق وبینار کلینیک فنی برگزار شد، دیگر نکات فنی در این کلینیک بیان نشد و صبح فردا وزن کشی مسابقات برگزار و پس از آن نیز کشتی گیران به مصاف هم می روند.