جمعه دهم فروردین ماه

زلاتان: آنقدر بازی می کنم که با نوه مالدینی هم بازی شود

زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید تا زمانی که نتواند از پس انجام کارهایی که الان انجام می‌دهد برآید به فوتبال بازی کردن ادامه خواهد داد.

زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید تا زمانی که نتواند از پس انجام کارهایی که الان انجام می‌دهد برآید به فوتبال بازی کردن ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، زلاتان ابراهیموویچ ستاره کهنه کار سوئدی و ستاره این روزهای آث میلان در پاسخ به شایعات درباره اینکه او احتمالاً به زمان اعلام بازنشستگی نزدیک شده است می‌گوید تا زمانی که بتواند از پس انجام کارهای امروزش برآید به فوتبال بازی کردن ادامه خواهد داد. زلاتان به شوخی گفت می‌خواهد آنقدر بازی کند که یک روز در پسر دانیل مالدینی یعنی نوه پائولو مالدینی بازی کند.
زلاتان که در 39سالگی این روزها یکی از مهمترین عوامل موفقیت آث میلان به حساب می‌آید در گفتگو با بی بی سی در این باره گفت: " من تا زمانی که نتوانم از پس کارهایی که الان می‌کنم برآیم به فوتبال بازی کردن ادامه می‌دهم. فقط باید خودم را از نظر بدنی آماده نگه دارم. بقیه‌اش خودش درست می‌شود".
ایبرا در ادامه اضافه کرد: " من تجربه خیلی زیادی دارم. من فقط ادامه می‌دهم و جلو می‌روم و هیچوقت خیلی به اینکه می‌خواهم به فلان هدف برسم فکر نکرده ام. من بازیکن پنج سال پیش یا ده سال پیش نیستم. صادقانه می گویم نمی توانم مثل قبل بدوم ولی حالا باهوش‌تر می دوم. وقتی می گویم بازی کردن در لیگ ایتالیا برای یک مهاجم از هر لیگ دیگری دشوارتر است هم به خاطر خصوصیات تکنیکی است و هم به خاطر فلسفه فوتبال ایتالیا است که گل نخوردن را مهمتر از گل زدم می داند".
زلاتان در ادامه گفت: " احساس می‌کنم به اندازه چند نسل در فوتبال بوده ام و بازی کرده ام. من زمانی جلوی پائولو مالدینی بازی می‌کردم و حالا دارم با پسرش دنیل بازی می‌کنم. امیدوارم بتوانم با پسر دنیل هم بازی کنم. اگر این اتفاق بیفتد که دیگر معجزه است".