پنجشنبه نهم فروردین ماه
چندبرش از فوتبال ایران...

محرومیت تا اطلاع ثانوی

باخبر شدیم که فرشید اسماعیلی تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم استقلال در لیگ برتر باشگاه های کشور محروم شده است.

باخبر شدیم که فرشید اسماعیلی تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم استقلال در لیگ برتر باشگاه های کشور محروم شده است.

ظاهرا دلیل اصلی محرومیت وی مربوط به پاسخ به بیانیه باشگاه استقلال است که صادر کنندگان بیانیه را به ناشی گری در دروغ گفتن متهم کرده اند و با این حرف عملا خود را مقابل کمیته انضباطی باشگاه قرار داده است به نظر می رسد برخی بازیکنان ما حداقل باید راه مصاحبه کردن و جواب دادن را یاد بگیرند.


ذوب آهن- پرسپولیس برگزار می شود 
تیم فوتبال پرسپولیس قبل از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا با ذوب آهن با هم بازی می کنند فینال لیگ قهرمانان روز 30 آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد و پرسپولیس یکشنبه آینده راهی قطر می شود بنابراین مسابقه پرسپولیس ذوب آهن طی هفته جاری انجام خواهد شد.
عقده گشایی سپاهان
عصر روز گذشته سپاهان اصفهان عقده گشایی کرد و در یک بازی پر گل چهار بر صفر میزبان مازندرانی را شکست داد شاگردان محرم نوید کیا با این بازی شاید به روزهای ایده آل برگشته باشند اما نساجی بعد از دست دادن محمود فکری دچار نوعی نزول شده است. مازندرانی ها باید از هم اینکه به فکر آینده باشند تا فوتبال قائم شهر یه سرنوشت ملوان انزلی دچار نشود.
جادو و جنبل عربستانی ها
یکی از کارشناسان فوتبال عربستان و از حامیان باشگاه النصر که پیش از این حامی جدی شکایت این باشگاه علیه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود حالا مدعی شده دلیل ناکامی النصر سحر و جادو است همچنین این تیم را چشم زده‌اند. الملحم در یک برنامه تلویزیونی در این خصوص گفت: سحر و جادو همچنین چشم زدن واقعیت دارد. به این ترتیب عربستانی ها باید دنبال جادو جنبل باشند چون از کارشناسان پر ادعای این کشور هیچ نگاه فنی بر نمی آید.


نویسنده: حسن امامقلی