جمعه دهم فروردین ماه
تیم ملی فوتبال در مسیری درست؛

فرکی:اسکوچیچ با خرد جمعی به پیش می رود

مربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: اسکوچیچ سالها در فوتبال ایران بوده و شناخت کاملی از فوتبالمان دارد.

مربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: اسکوچیچ سالها در فوتبال ایران بوده و شناخت کاملی از فوتبالمان دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، حسین فرکی، مربی سابق تیم ملی فوتبال درباره نشست دیروز خود با اسکوچیچ و وحید هاشمیان عنوان کرد: نشست بسیار خوب بود و نکات مختلفی درباره فوتبال ایران مطرح شد. با هدفی که کادر فنی تیم ملی فوتبال بزرگسالان برای موفقیت تیم ملی دارد، شک ندارم که مسیر درستی انتخاب شده است.
وی افزود: اعتقاد من برای انتخاب یک مربی داخلی یا یک مربی خارجی که هدایت تیم ملی فوتبال را بگیرد این است که آن مربی باید شناخت بسیار خوبی از بازیکنان و فوتبال ایران داشته باشند که خوشبختانه اسکوچیچ سالها در فوتبال ایران حضور داشته و مربیگری کرده است. همانطور که برانکو و برخی از مربیان خارجی سالها در ایران حضور داشته و با شناخت دقیق از فوتبال ایران و وضعیت بازیکنان ایرانی نتایج موفقی را کسب کردند.اسکوچیچ با شناخت خوبی که دارد، می تواند موفق باشد.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ادامه داد: همه ما آرزو داریم که فوتبال ایران در میادین مختلف داخلی و خارجی موفق باشد و برای رسیدن به این آرزو هر زمان که کادر فنی بخواهد در کنارشان هستیم و از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.
فرکی در پایان گفت: بدون شک برگزاری نشست های اینچنینی می تواند به روند رو به رشد تیم ملی فوتبال کمک بسزایی کند زیرا کادر فنی با استفاده از خرد جمعی و برنامه ریزی های مختص خود می تواند شرایط و برنامه دقیق و مناسبی را برای بازیکنان تیم ملی به مرحله اجرا در آورد.جامعه فوتبال برای موفقیت تیم ملی لحظه شماری می کند و در کنار کادر فنی و بازیکنان هستیم.