سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

فلیک: سرمربی بایرن مونیخ نیمه اول خیلی محافظه‌کار عمل کرد

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ بعد از تساوی 1-1 مقابل یونیون برلین از محافظه‌کاری تیمش در نیمه اول بازی به شدت انتقاد کرد.

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ بعد از تساوی 1-1 مقابل یونیون برلین از محافظه‌کاری تیمش در نیمه اول بازی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، بعد از تساوی 1-1 بایرن مونیخ مقابل هرتابرلین هانسی فلیک سرمربی این تیم در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش ناراضی بود و به خصوص به دلیل آنچه محافظه‌کاری بیش از حد در نیمه اول خواند از آنها انتقاد کرد. او اذعان کرد که تیمش می توانسته به مراتب بهتر بازی کند. فلیک همچنین گفت از اینکه لئون گورتزکا ستاره خط میانی اش در این بازی از مصدومیت جدی رهایی یافته خوشحال است.

 بایرن خیلی زود و در دقیقه 4 دروازه اش را باز شده دید. در نیمه دوم لواندوفسکی موفق شد شانزدهمین گل فصل خود را به ثمر رسانده و بایرن را از یک شکست نجات دهد.

فلیک در پایان بازی گفت: " ما در دقایق اول آنطور که باید در زمین حضور نداشتیم. در زمان دریافت گل از حریف می توانستیم بهتر دفاع کنیم. در این شکی نیست. اولین توپی که روی دروازه ما خطرناک شد نتوانستیم انسجام تیمی را حفظ کنیم. ما در نیمه اول خیلی محافظه کارانه بازی کردیم و دائم یا پاسهای امن می دادیم تا توپ را بلند ارسال می کردیم. من از این وضعیت راضی نبودم و بین دو نیمه این را مطرح کردم".

 
سرمربی بایرن در ادامه گفت: " ایده ما تحت فشار گذاشتن حریف است ولی امروز نتوانستیم آن را پیاده کنیم. این فصل، فصل دشواری است و ما این را از قبل می دانستیم. باید از این وضعیت بیشترین بهره را ببریم و مشکلات را بشناسیم و سعی کنیم اصلاح شان کنیم".