پنجشنبه نهم فروردین ماه

پاسخ لمپارد به کلوپ: در فصل تازه از قهرمانی گفتن مسخره است

فرانک لمپارد سرمربی چلسی بعد از شکست مقابل اورتون گفت صحبت کردن درباره قهرمانی از حالا که فصل تازه آغاز شده مسخره است.

فرانک لمپارد سرمربی چلسی بعد از شکست مقابل اورتون گفت صحبت کردن درباره قهرمانی از حالا که فصل تازه آغاز شده مسخره است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، بعد از شکست 1-0 چلسی مقابل اورتون در بازی دیشب دو تیم فرانک لمپارد سرمربی چلسی گفت تیمش از این شکست درسهای زیادی خواهد آموخت. لمپارد همچنین به صحبتهای اخیر یورگن کلوپ که چلسی را شانس قهرمانی این فصل لیگ برتر خوانده بود واکنش نشان داد و گفت صحبت از قهرمانی درحالیکه فصل تازه آغاز شده مسخره است.

 
لمپارد در کنفرانس خبری بعد از بازی چلسی و اورتون اذعان کرد که آبی های لندن در مقابل اورتون به اندازه کافی خوب نبودند. او همچنین گفت این شکست درسی است به کسانی که می گفتند چلسی بهترین بازیکنان را دارد و شانس اول قهرمانی است. او مسلماً یورگن کلوپ سرمربی لیورپول را به عنوان هدف این کنایه خود انتخاب کرده بود.

لمپارد در پایان بازی دیشب گفت: " ما فصلی طولانی در پیش داریم. بعضی‌ها درباره ما صحبت می کنند و می گویند ما قهرمان لیگ می شویم چرا که بهترین تیم و بهترین بازیکنان را در اختیار داریم. ولی این حرفها مسخره است. وقتی راجع به بهترین بازیکنها صحبت می شود باید به تیمهایی نگاه کرد که در دو سه سال اخیر یا چهار سال اخیر قهرمان شده اند. تیمهای آنها پر از وینگر و مهاجمهایی است که هر فصل سی تا چهل گل زده اند و هافبک هایی که در کشورهای مختلف بارها قهرمان لیگها شده اند".

 
سرمربی چلسی در ادامه گفت: " ما هم چند بازیکن خوب داریم اما تعداد زیادی هم بازیکن جوان داریم و از نظر کیفیت تیمی هنوز به آنها نرسیده ایم. اگر تا دو سه سال دیگر من هنوز اینجا باشم و ما چند قهرمانی هم در جیب مان داشته باشیم و آن وقت از من بپرسید که آیا شانس قهرمانی هستیم یا نه جوابم مثبت خواهد بود. ولی در حال حاضر بعضی ها فقط می خواهند درباره تیم ما چیزی گفته باشند".