جمعه دهم فروردین ماه

آنچلوتی: شکست دادن چلسی فقط از یک ستاره بر می آید

بعد از پیروزی اورتون بر چلسی، کارلو آنچلوتی از عملکرد فرانک لمپارد شاگرد سابقش روی نیمکت چلسی ستایش کرد و گفت شروع او در این تیم فوق العاده بوده است.

بعد از پیروزی اورتون بر چلسی، کارلو آنچلوتی از عملکرد فرانک لمپارد شاگرد سابقش روی نیمکت چلسی ستایش کرد و گفت شروع او در این تیم فوق العاده بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، کارلو آنچلوتی سرمربی کهنه کار اورتون بعد از آنکه تیمش دیشب موفق شد در خانه خود چلس را با نتیجه 1-0 شکست دهد در پایان بازی فرصت را برای ستایش از فرانک لمپارد سرمربی جوان چلسی مناسب دید. لمپارد در گذشته زمانی که در چلسی بازی می کرد شاگرد آنچلوتی بوده است.

 چلسی در تابستان 2019 فرانک لمپارد را به عنوان سرمربی خود منصوب کرد و او در اولین فصل حضورش در این تیم چلسی را به مقام چهارمی لیگ برتر رساند. چلسی در فصل جاری هم شروع خیلی خوبی داشته و در حال حاضر یکی از شانسهای قهرمانی به حساب می آید.

آنچلوتی سرمربی اورتون بعد از پیروزی مقابل تیم لمپارد در بازی دیشب به خبرنگاران گفت: " فرانک مربی خوبی است و تیم خوبی دارد. رابطه ما قبلاً یک رابطه دوستانه بود ولی حالا رابطه مان به رابطه دو همکار تبدیل شده است".

 سرمربی اورتون در ادامه صحبتهایش گفت: " ما به این عملکرد و این سه امتیاز نیاز داشتیم. بعد از یک دوره سخت در این بازی توانستیم حرکت رو به جلو را شروع کنیم. ما حالا ثبات بیشتری در عملکردمان داریم. عملکرد اورتون امشب خیلی خوب بود. هیچ تیمی نمی تواند بدون یک عملکرد خوب چلسی را شکست بدهد. تیم ما خوب بازی کرد چون مدافعین و بازیکنان خط میانی ما با سازماندهی و انضباط کار می کردند و تیم در زمین واقعاً پرتلاش بود".