جمعه دهم فروردین ماه

بنی طالب؛ فوتبال بازی کردن دختران تعجب برانگیز شده

عضو تیم فوتبال زنان وچان کردستان گفت؛ فوتبال بازی کردن دختران باعث تعجب خیلی ها شده است.

عضو تیم فوتبال زنان وچان کردستان گفت؛ فوتبال بازی کردن دختران باعث تعجب خیلی ها شده است.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز ورزشی؛ غزل بنی طالب بازیکن تیم فوتبال زنان وچان کردستان پس از شکست تیمش در هفته سوم رقابت های لیگ برتر مقابل تیم شهرداری سیرجان اظهار داشت؛ بازی روز جمعه به علت ناهماهنگی بازیکنان تیمم باعث شد تا نتیجه رو به حریف واگذار کنیم و تن به شکست بدویم. در خط دفاعی به مشکل برخوردیم به خوبی نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. 

وی افزود؛ در شرایطی که بیشتر مالکیت توپ در دست ما بود و یکسره در حالت هجومی قرار داشتیم اما متاسفانه در این دیدار به خوبی از موقعیت هامون استفاده نکردیم و همین امر سبب شد با نتیجه ۴ بر ۲ متحمل شکست شویم.

بنی طالب پیرامون وضعیت لیگ برتر فوتبال بانوان در شرایط و حال و هوای کرونای عنوان کرد؛ باتوجه محدودیت ها و قوانینی که این ویروس  بر لیگ ایجاد کرده قطعا حال و هوای خوبی نیست و شرایط رو برای تیم ها سخت کرده است.

اما رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ محدودیت ها خیلی میتواند کمک کننده باشد به جهت اینکه از گسترش ویروس جلوگیری کنیم امیدوارم هرچی زودتر سلامتی و آرامش دوباره به تمام دنیا برگردد.

عضو تیم ملی فوتبال بانوان در مورد تفاوت مبلغ قرار داد بین آقایان و بانوان بیان کرد: تفاوت مبلغ قراردادها در بخش آقایان نسبت به بانوان خیلی فاحش است و اصلا قابل مقایسه نیست واقعا مبالغ قرارداد در حوزه بانوان  پایین است.
 
بنی طالب در پایان در پاسخ به این سوال که چرا فوتبال بانوان دیده نمی شود و علت چیست؛ پاسخ داد: مشکلات زیادی وجود دارد اما اگر بخوایم به مهم ترین آن اشاره کنیم کمبود رسانه و دیده نشدن بازیکنان است تا جای که فوتبال بازی کردن دختران باعث تعجب خیلی ها می شود، اینکه بازی های ما پخش زنده ندارد  همین امر باعث شده تا اسپانسر ها به سمت فوتبال زنان نیان و ورود پیدا نکنند.

وی یادآورشد؛ این اتفاق درشرایطی است که بیشتر تیم های حاضر در لیگ برتر با مشکلات مالی و اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و به نظر شخصی من برگزاری منظم مسابقات و ورود بیشتر رسانه باعث پیشرفت فوتبال بانوان خواهد شد.

گفت و گو: صمد خزایی