جمعه دهم فروردین ماه

تلاشی دیگر برای میزبانی جام ملت های 2027 در ایران

فدراسیون فوتبال سومین مرحله از مستندات خود را برای کاندیداتوری میزبانی جام ملت های آسیا 2027 به کنفدراسیون ارسال کرد.

فدراسیون فوتبال سومین مرحله از مستندات خود را برای کاندیداتوری میزبانی جام ملت های آسیا 2027 به کنفدراسیون ارسال کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی،در ادامه ارسال مدارک و مستندات مورد نیاز در مسیر میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا 2027، فدراسیون فرم تعهدمانه های دولتی در بخش های مختلف برای ارائه خدمات گوناگون را در موعد مقرر به کنفدراسیون ارسال کرد.
فدراسیون فوتبال در هفته نخست شهریور و پس از برگزاری نشست‌های متعدد و همچنین نخستین جلسه ستاد مربوطه به پیشنهاد میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷، نخستین مدارک و مستندات مورد درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا را در موعد قانونی به مقر این کنفدراسیون ارسال کرده بود..
مدارک مربوطه مشتمل بر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری کشور در حوزه های گوناگون و در10 بخش از سوی فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون ارسال شد
در این ارتباط همچنین در آبان ماه سال جاری فرم تعهدمانه لیست نیازمندی های میزبان نیز پس از تایید مقامات فدراسیون و در موعد زمانی تعیین شده توسط کنفدراسیون به ای اف سی ارسال شده بود.
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مسیر میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ با کشورهای قطر، عربستان، ازبکستان و هند رقابت خواهد کرد.
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، میزبان رقابت های جام ملت های آسیا در سال ۲۰۲۷ در سال آینده میلادی اعلام خواهد شد.رقابت های جام ملت های آسیا در سال ۲۰۲۳ به میزبانی کشور چین برگزار می شود.