جمعه دهم فروردین ماه
از وزنه برداری کرمانشاه چه خبر؛

سلیمی: یک مرد 90 ساله را مربی گذاشته اند

استان کرمانشاه مهد پرورش فولاد مردانی بود که پشتوانه اصلی تیم های ملی کشورمان محسوب می شدند اما این استان پهلوان خیز اکنون در وزنه برداری چه وضعیتی دارد؟! 

استان کرمانشاه مهد پرورش فولاد مردانی بود که پشتوانه اصلی تیم های ملی کشورمان محسوب می شدند اما این استان پهلوان خیز اکنون در وزنه برداری چه وضعیتی دارد؟! 


بابک سلیمی عضو سابق تیم ملی ایران و رئیس پیشین هیات کرمانشاه می گوید: چند صباحی است که از این ورزش دور افتاده ام به عنوان یک فرد تحصیلکرده و مدرس دانشگاه وقت زیادی را برای وزنه برداری استانم صرف کرده بودم اما در نهایت با کار شکنی و دلسردی و تهمت زنی مواجه شدم و از خیر ماندن گذشتم اما اکنون فقط این را بگویم که کرمانشاه دیگر وزنه برداری ندارد در شهرهای کنگاور، هرسین ، سرپل ذهاب و جوانرود دیگر وزنه برداری تعطیل شده است و آقایونی که به عنوان رئیس هیات و مدیر سالن با یک مربی 90 ساله سکان این ورزش را در دست گرفته اند جز نا امیدی و دورساختن متخصصین کاری نکرده اند.
سلیمی می افزاید :متاسفانه کوچک و بزرگی در وزنه برداری ما از بین رفته است و کم مانده که طرفین موافق و مخالف به چوب و گرز از خجالت همدیگر دربیایند. زمانی ما در قهرمانی کشور عناوین کشور دومی را در رده های بزرگسالان و جوانان در اختیار داشته ایم اما اکنون حتی کیانوش رستمی هم در منزل و با امکانات شخصی تمرین می کند و دیگر از تلاش و سازندگی مربیانی چون عبداله فاطمی و علی اکبر شیرزاد خبری نیست. چندی پیش به من پیام داده بودند که برگردید اما با رفتاری که با من شده هرگز حاضر نیستم که به وزنه برداری برگردم.
وی اضافه کرد: 5 رئیس هیات را برکنار کردند که به من رای ندهند ولی هنوز برای آنها جایگزین انتخاب نشده است اینکه یک فرد هم مربی بانوان باشد و هم آقایان و حرف و حدیثهایی که صلاح نمی دانم آن را مطرح سازم در شان وزنه برداری استان کرمانشاه نیست همه این آقایان آدمهای خوبی هستند ولی تخصص چیز دیگری است که در وزنه برداری کرمانشاه نادیده گرفته شده است.


گفت و گو: مرجان بنی یعقوب