پنجشنبه نهم فروردین ماه
گفت و گو با خانم گل فصل پیش فوتبال بانوان؛

دباغی ؛ پله به پله به سوی اهدافمان می رویم

عضو تیم فوتبال زنان فولاد مبارکه سپاهان گفت:تلاش خواهم کرد تا امسال نیز خانم گل لیگ برتر شوم، اما هدف اصلی موفقیت تیمم است.

عضو تیم فوتبال زنان فولاد مبارکه سپاهان گفت: تلاش خواهم کرد تا امسال نیز خانم گل لیگ برتر شوم، اما هدف اصلی موفقیت تیمم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز ورزشی؛ هاجر دباغی ملی پوش فوتبال زنان که عضو باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می باشد پس از پیروزی خانگی ۳ بر ۱  تیم فولاد مبارکه در هفته سوم مقابل شهرداری بم اظهار داشت؛ تیم شهرداری بم در ادوار مختلف لیگ برتر تیم ریشه دار،یکدست و قابل احترامی برای رقبای خود بوده، آخرین شکست این تیم مقابل باشگاه سپاهان حدود دو سال پیش رقم خورد، شرایط امسال باشگاه سپاهان متفاوت تر نسبت به سال های اخیر است.خوشبختانه در این فصل توانستیم پس از دوسال با برنامه ریزی دقیق کادر فنی و تلاش بازیکنان در خانه تیم بم رو با نتیجه ۳ بر ۱ از پیش رو بر داریم.

دباغی بیان کرد؛ در این بازی سپاهان با برنامه تر بازی کرد در نیمه نخست شاهد یک بازی پایا پای از دو تیم  بودیم هردو موقعیت های گلزنی در این نیمه را داشتند اما طبق برنامه ریزی که قبل انجام شده بود خداروشکر در دقایق پایانی نیمه اول به گل رسیدیم تا با برتری به رخکتن برویم.

وی افزود؛ در نیمه دوم نیز سپاهان از لحاظ عملکردی و تاکتیکی تیم برتر میدان بود و با تلاش، همدلی بازیکنان این بازی رو با برد پشت سر گذاشتیم.

عضو تیم سپاهان پیرامون اهداف باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بخش فوتبال زنان عنوان کرد؛ امسال هدف های بسیاری داریم ولی با توجه به شرایط که در رابطه با برگزاری رقابت ها به وجود آمده سعی خواهیم کرد تا یکی یکی به اهدافمان فکر کنیم، هدف اول صدر نشین گروه الف است و پس از آن برنامه های خود برای مراحل بعدی مانند یک چهارم نهایی و سپس قهرمانی عملی خواهیم کرد. 

خانم گل فصل پیش رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان که در بازی  روز جمعه تیمش موفق شد دو گل به ثمر برساند؛ افزود؛ پیش از هرچیزی موفقیت تیم را مهمتر از هر مسئله می دانم ولی خوب تلاش خواهم کرد تا بتوانم از این عنوان دفاع کنم، در فصل پیش لیگ به صورت نیمه تمام به اتمام رسید و مشترک با خانم خرمی به عنوان خانم گلی لیگ بانوان رسیدم اما امسال تلاش خواهم کرد تا اول تیم محبوبم موفق باشد سپس خودم بتونم به عنوان عضوی از این باشگاه عنوان را کسب کنم.

دباغی در پایان یاد آور شد؛ نسبت به پتانسیلی که دارم در طول ۹۰ دقیقه در چند پست مختلف بازی می کنم و این نیست فقط فروارد باشم هرکجا که کادر فنی لازم دانست من بازی می کنم  و حس خیلی خوبی دست پیدا کردن به عنوان خانم گلی لیگ برتر فوتبال زنان با پیراهن تیم محبوب سپاهان، امیدوارم امسال پس از هدف اصلی که قهرمانی است بتونم عناوین فردی به دست آورم.

تیم فوتبال سپاهان با انجام دوبازی و دو برد ۶ امتیازی  با تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول پشت سر  ذوب آهن قرار دارد.

گفت وگو از صمد خزایی