جمعه دهم فروردین ماه

کومان: بارسا همچنان قهرمان لالیگا است

رونالد کومان سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی 1-0 مقابل لوانته با درخشش لیونل مسی اعلام کرد بارسا همچنان می‌تواند قهرمان لالیگا شود.

رونالد کومان سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی 1-0 مقابل لوانته با درخشش لیونل مسی اعلام کرد بارسا همچنان می‌تواند قهرمان لالیگا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی بارسلونا دیشب در خانه خود نوکمپ به مصاف لوانته رفت و با گل لیونل مسی در نیمه دوم موفق شد حریفش را 1-0 شکست دهد. این یازدهمین بازی فصل بارسا در لالیگا بود و بلوگرانا با این سه امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ ایستاد. رونالد کومان سرمربی بارسا که از پیروزی تیمش خوشحال بود در پایان بازی گفت بارسلونا همچنان می‌تواند قهرمان لالیگا بشود.

 بارسلونا در حالی در رتبه هشتم جدول ایستاده که با سوسیداد و اتلتیکو مادرید صدرنشین 9 امتیاز فاصله دارد.

 
رونالد کومان در پایان بازی در کنفرانس خبری گفت: " بله البته ما می توانیم امسال قهرمان بشویم. اگر بهتر بشویم و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم‌، اگر در مقابل دروازه حریف موثرتر عمل بکنیم هنوز برای قهرمانی شانس داریم. بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و ما می دانیم که الان در چه جایگاهی هستیم ولی مطمئنیم که امکان قهرمانی برای ما همچنان وجود دارد".
سرمربی بارسا در ادامه گفت: " ما بعد از شکست مقابل کادیز می‌دانستیم که در این بازی باید حتماً پیروز شویم. امیدوارم این پیروزی بتواند به بالا رفتن اعتماد به نفس بچه‌ها کمک کند. در مورد مسی باید این را بدانیم که بازیکنان همه تیمهای حریف به مسی آسان نمی گیرند و حداکثر تلاش شان را برای مهار او می کنند. بازیکنان زیادی در این بازی او را نشانه گرفته بودند ولی مسی نشان داد که برای تیم تا چه حد تعیین کننده است".