جمعه دهم فروردین ماه
گرگان همچنان پایتخت بسکتبال ایران است؛

فولادیان: برای پرورش استعدادها دو تیم نوجوانان و جوانان را تشکیل داده ایم

سخنگوی تیم شهرداری گرگان بسکتبال مردان گفت: تیم  از شرایط خوبی برخوردار است و امروز یک بازی با تیم اکسون تهران در پیش داریم و یک بازی هم فردا ساعت 45: 14 دقیقه با آویژه صنعت پارسای مشهد خواهیم داشت که این دو بازی دو رفت تیم در لیگ برتر محسوب می شود .

سخنگوی تیم شهرداری گرگان بسکتبال مردان گفت: تیم  از شرایط خوبی برخوردار است و امروز یک بازی با تیم اکسون تهران در پیش داریم و یک بازی هم فردا ساعت 45: 14 دقیقه با آویژه صنعت پارسای مشهد خواهیم داشت که این دو بازی دو رفت تیم در لیگ برتر محسوب می شود .


آرش فولادیان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی در مورد اینکه آیا وضعیت برگزاری لیگ های بسکتبال رضایت بخش بود عنوان کرد : تا به حال دو مسابقه تیم ما برگزار شده و در این خصوص از فدراسیون تشکر می کنم که تمام تلاش را کردند که مسابقات لیگ در شرایط کرونا با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی انجام شود و جوانانی که برای تیمشان شب و روز تمام تلاش خود را انجام می دهند لیگ پویایی را برگزار کنند و با وجود اینکه تیم بسکتبال گرگان بسیار پرطرفدرا است اما رقابتها را به خاطر بیماری کرونا کاملا بدون بازدید کننده برگزار کردیم.
وی در مورد اینکه استان گرگان قبلا پایتخت بسکتبال ایران بود و به تیمهای دیگر بازیکن صادر می کرد و هم اکنون هم همین طور است؛ افزود:  ما همچنان پایتخت بسکتبال ایران هستیم اگرچه تیم داری مانند قهرمانی نیست و لازمه آن یک پروژه اجتماعی است اگرچه مثل گذشته بازیکن به تیم های دیگر صادر نمی شود اما همچنان بهترین های بسکتبال مانند؛ حمید کلاه سنگیانی که در رده تیم ملی است از گرگان به تیم های دیگر می روند البته بسکتبال در کشور شناخته شده است و شهرهای دیگر هم در این رشته رشد خوبی داشته اند و در حال استعدادیابی هستند.
فولادیان در ادامه یادآور شد: اگرچه تیم ها برای اینکه جایگاه قبلش را در کشور حفظ کند تیم نوجوانان و جوانان را تشکیل داده ایم تا ورزشکاران پخته تر شوند و تیم داری را آموزش ببینند و مبین شیخی از بازیکنان تیم ما بود که اکنون در تیم مشهد مشغول به فعالیت است پدرام فخفوری از دیگر بازیکنان ما بود.


وی در مورد اینکه آیا بازیکن خارجی هم در تیم دارند تصریح کرد: بازیکن امریکایی به نام پری پتی  را گرفته ایم که مقرر شده است یک فصل در کنار تیم ما باشد و در مصاحبه هایی که با وی صورت گرفته است وی عنوان کرده است که گرگان شهر دوم من است.
 سخنگوی تیم شهرداری گرگان بسکتبال مردان در خصوص وضعیت مصدومیت بازیکنانشان اعلام کرد: در بازی گذشته نبی رضایی و پر پتی مصدومیت داشتند اما با پیگیری های کادر فنی مصدومیت آنها برطرف شد و هم اکنون در کنار تیم حضور دارند.
وی در مورد اینکه بازیکنانش دچار بیماری کرونا نشده اند تاکید کرد: ما جزو اولین تیم هایی بودیم که تست کرونا دادیم و در این مدت سعی شد که موارد بهداشتی رعایت شود و تا به حال هیچیک از بازیکنانمان دچار کرونا نشده اند.

گفت و گو: الهه طائمه