جمعه دهم فروردین ماه

دیدار علی نژاد از ورزشگاه آفتاب سایت تخصصی دوومیدانی

معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز از ورزشگاه آفتاب انقلاب (سایت تخصصی دو و میدانی) بازدید کرد. 

معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز از ورزشگاه آفتاب انقلاب (سایت تخصصی دو و میدانی) بازدید کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ دکتر مهدی علی‌نژاد صبح امروز  (دوشنبه) به همراه علی خسروی رییس دفتر مشترک امور فدراسیون ها صبح امروز باحضور در ورزشگاه آفتاب انقلاب از نزدیک از این ورزشگاه بازدید و در جریان کمبودها و معضلات تنها سایت تخصصی رشته دو و میدانی در کشور قرار گرفت.

در این دیدار که هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی،علی رضایی سرپرست دبیری فدراسیون،محسن برزگر مشاور رییس فدراسیون و حسین رحمتی مدیر عامل شرکت پلیمر خلیج فارس نیز در آن حاضر بودند، مسئولین فدراسیون توضیحات کامل را پیرامون کمبودها و معظلات ورزشگاه آفتاب انقلاب بیان نمودند.و معاون وزیر ورزش و جوان به طور کامل از همه اماکن این ورزشگاه بازدید کرد.

علی‌نژاد در سخنانی با توجه به اهمیت ورزشگاه آفتاب انقلاب برای دو و میدانی کاران گفت: این ورزشگاه نیاز مبرم به بازسازی دارد، باید به سرعت دست به کارشد تا با شروع روند بازسازی از به وجود آمدن مشکلات دیگر برای آن جلوگیری شود.

وی افزود: مسائل و مشکلات پیش رو برای بازسازی این مجموعه را حتما با وزیر محترم ورزش و جوانان در میان خواهم گذاشت تا با اختصاص یک بودجه مناسب کار بازسازی ورزشگاه آفتاب انقلاب هرچه سریعتر آغاز شود.

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی نیز با تشکر و قدر دانی از توجه دکتر مهدی علی‌نژاد نسبت به ورزش پایه و مادر اظهار داشت: در دو ماهی که از حضورم در فدراسیون می‌گذرد با تمام وجود و همه جانبه در تلاش هستیم تا از همه ظرفیت های موجود برای پیشبرد اهداف والای ورزش دو و میدانی استفاده کنیم.

صیامی افزود: امیدوارم با حسن توجه وزارت ورزش و جوانان نسبت به دو و میدانی و به خصوص مجموعه آفتاب انقلاب بتوانیم در آینده ای نزدیک فضایی در خور شان و جایگاه جامعه دو و میدانی برای انجام تمرینات و امور دیگر در اختیارشان قرار دهیم تا بدون هیچ مشکلی خود را برای حضور در رقابت های آتی و کسب افتخار برای میهن عزیزمان آماده کنند.

در این دیدار همچنین علی رضایی سرپرست دبیری فدراسیون گزارشی از اقدامات انجام گرفته در فدراسیون دو و میدانی از جمله تشکیل کمیته‌های تخصصی،ساماندهی ورزشکاران و مربیان رده های سنی پایه،تامین تجهیزات رشته دو و میدانی از خارج کشور،به کارگیری مربیان مطرح بین المللی در کشور برای هدایت ورزشکاران و...  را بیان نمود که با استقبال معاونت ورزش قهرمانی همراه شد.