پنجشنبه نهم فروردین ماه
لیگ برتر هندبال مردان؛

پیروزی طلایی پوشان بر پرواز هوانیروز در آخرین دیدار

در سومین بازی روز ششم دور برگشت لیگ برتر هندبال تیم فولاد سپاهان مقابل پرواز هوانیروز در اصفهان پیروز شد.

در سومین بازی روز ششم دور برگشت لیگ برتر هندبال تیم فولاد سپاهان مقابل پرواز هوانیروز در اصفهان پیروز شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ ششمین روز از دور برگشت رقابت‌ های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور، گرامیداشت سردار شهید پورجعفری امروزدوشنبه 24 آذرماه با برگزاری یک بازی در شهر اصفهان به پایان رسید.
این دیدار که با درخواست تیم های فولاد سپاهان  و پرواز هوانیروز اصفهان و موافقت کمیته مسابقات در اصفهان برگزار شد، به سود طلایی پوشان فولاد مبارکه اصفهان به پایان رسید.
در سومین مسابقه امروز که با در خواست تیم ‌های فولاد سپاهان و پرواز هوانیروز  و موافقت کمیته مسابقات فدراسیون هندبال از ساعت 18:30 در اصفهان برگزار شد، تیم فولاد سپاهان اصفهان توانست دیگر تیم اصفهانی گروه خود را یعنی تیم پرواز هوانیروز که بازیکنان جوان تری در ترکیب خود دارد، را با نتیجه 23بر26 شکست دهد.

بدین ترتیب پرونده دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان که 19 آذر ماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد شیراز با شرکت 12 تیم آغاز شد، با انجام این  دیدار بین تیم های فولاد سپاهان  و پرواز هوانیروز اصفهان درشهر اصفهان بسته شد.

امروز سه شنبه نیز در یک دیدار معوقه از دور رفت مرحله اول لیگ برتر تیم های ستارگان دشتستان و نفت و گاز گچساران از ساعت 16 به مصاف هم خواهند رفت.