پنجشنبه نهم فروردین ماه

اگر زلاتان رئیس یوفا شود فوتبال تغییر خواهد کرد

مینو رایولا در مصاحبه ای پیرامون بازیکنان تحت قراردادش شامل زلاتان ابراهیموویچ، ماتیاس دی لیخت و پل پوگبا صحبت کرد.

مینو رایولا در مصاحبه ای پیرامون بازیکنان تحت قراردادش شامل زلاتان ابراهیموویچ، ماتیاس دی لیخت و پل پوگبا صحبت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، مینو رایولا یکی از جنجالی ترین مدیر برنامه های دنیای فوتبال محسوب می شود. او مدیر برنامه بازیکنان بزرگی نظیر زلاتان ابراهیموویچ، ماتیاس دی لیخت و پل پوگبا محسوب می‌شود که حالا در مصاحبه‌ای صحبت‌های جالبی را درباره آنها مطرح کرده است.

رایولا درباره زلاتان ابراهیموویچ: " من بازیکنان زیادی را دیده ام که در سن و سال زلاتان احساس خستگی می کنند. باید بگویم برای آنها متاسفم که با این وجود به کار خود ادامه می‌دهند. در مورد زلاتان من هرگز این خستگی را در او مشاهده نکردم. از نظر من او به راحتی می‌تواند پنج سال دیگر فوتبال بازی کند.

 من از انتقال زلاتان به لیگ آمریکا پشیمان هستم و فکر می‌کنم وقت او در آنجا هدر رفت. در آینده او نقش مهمی را بر عهده خواهد گرفت؛ شاید رئیس یوفا شود و فوتبال را تغییر دهد."

 رایولا درباره دی لیخت: " ماتیاس دی لیخت اصلاً یک بازیکن معمولی نیست. او فردی صادق است و وقتی مجبور باشد از خودش هم انتقاد می کند. او به عنوان یک رهبر متولد شده و برای خودش و تیم تصمیم گیری می کند. او می‌تواند یک کشور را اداره کند و حتی از من هم بهتر ایتالیایی صحبت می‌کنم."
رایولا درباره پل پوگبا: " در انگلیس آنها نسبت به پل پوگبا خیلی حساس هستند. من فقط نظرات خود را در مورد او مطرح کردم. هیچ چیز هیجان انگیزی در این باره وجود ندارد و همه موارد واضح است. من باید می گفتم که ما در تابستان درباره وضعیت او صحبت خواهیم کرد چرا که انتقال بازیکنان بزرگ در ژانویه امری دشوار است. خواهیم دید که در تابستان چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما در یک دنیای کاملا تغییر یافته زندگی می کنیم."