پنجشنبه سی ام فروردین ماه

تکذیب گزارش ال چیرینگیتو توسط خورخه مسی

پدر لیونل مسی شایعات درباره حضورش در کنسولگری قطر و برگزاری جلسه با قطری‌ها برای نزدیک‌تر کردن پسرش لئو به باشگاه PSG را تکذیب کرد.

پدر لیونل مسی شایعات درباره حضورش در کنسولگری قطر و برگزاری جلسه با قطری‌ها برای نزدیک‌تر کردن پسرش لئو به باشگاه PSG را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، بعد از آنکه برنامه تلویزیونی ال چیرینگیتو مدعی شد رابطه مسی و باشگاه PSG در حال پررنگ تر شدن است و پدر او خورخه مسی که به عنوان ایجنت لئو هم فعالیت می کند اخیرا در کنسولگری قطر در شهر بارسلون حاضر شده و جلسه مهمی با قطری‌ها برگزار کرده است خورخه مسی این گزارش را تکذیب کرد.

 ال چیرینگیتو مدعی بود حالا که PSG بیش از هر زمان دیگری به عنوان مقصد احتمالی لئو مسی در صورت جدایی او از بارسلونا مطرح شده جلسه خورخه در کنسولگری قطر اهمیت بسیار زیادی داشته است. پیوندهای بین قطر و باشگاه PSG که ریاست آن به عهده ناصر الخلیفی قطری است بر کسی پوشیده نیست و در این باره شکی وجود ندارد که قدرت اصلی تصمیم گیری در باشگاه فرانسوی در دستان قطری ها قرار دارد.

 
خورخه مسی بعد از انتشار این گزارش خیلی سریع دست به کار شده و از طریق حساب اینستاگرامی اش این خبر را شایعه دانست و تکذیب کرد. تنها چند دقیقه بعد از انتشار خبر اصلی توسط چیرینگیتو، پدر مسی به آن واکنش نشان داد و تکذیبش کرد. با وجود این تکذیب پدر مسی، ال چیرینگیتو بر گزارش خود پافشاری کرده و مدعی شد هواپیمای شخصی پدر مسی هفته گذشته از روزاریو به بارسلون پرواز کرده و مدارک این پرواز موجود است. خورخه مسی در جریان همین سفر به بارسلون در کنسولگری قطر حاضر شده است.


دیدار احتمالی خورخه مسی با قطری‌ها تنها کمی بیش از دو هفته قبل از پایان سال جاری میلادی انجام شده و به همین دلیل اگر واقعا انجام شده باشد اهمیت زیادی دارد چرا که بر اساس قوانین اروپا مسی می تواند از روز 1 ژانویه سال 2021 مذاکره با باشگاه های دیگری که خواهان جذب او هستند را آغاز کند. مسی تنها تا پایان فصل جاری با بارسا قرارداد دارد و در پایان فصل می تواند به صورت رایگان این تیم را ترک کرده و راهی تیمی دیگر شود.