پنجشنبه نهم فروردین ماه

هنگام پور: بازیکن خارجی باعث ارتقا سطح لیگ می شود

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس گفت: حضور یک تیم از بندرعباس باعث می شود که جوانان به بسکتبال گرایش پیدا کنند و از طریق تماشای مسابقات بر انگیزه و ارتقای فنی خود بکوشند. 

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس گفت: حضور یک تیم از بندرعباس باعث می شود که جوانان به بسکتبال گرایش پیدا کنند و از طریق تماشای مسابقات بر انگیزه و ارتقای فنی خود بکوشند. 


رضا هنگام پور در گفت و گو با البرزورزشی در خصوص عملکرد تیم بسکتبال شان اظهار کرد: تا به حال دو بازی در لیگ برتر انجام داده ایم که در بازی با تیم ذوب آهن باختیم اما در مبارزه با تیم کوچین آمل بردیم و این نشان می دهد که هنوز تیم به آمادگی کامل خود دست پیدا نکرده است اما در مجموع روند رو به رشد خودش را نشان داده است و دو بازی دیگر با تیم های آینده سازان و شیمیدر در تهران پیش رو داریم که سعی می کنیم که در این رقابتها خوب عمل کنیم زیرا در آینده باید به مصاف تیم های سرسختی برویم به این خاطر بازیکنان تیم باید روند رو به ارتقا را پشت سر بگذارند.  
وی در مورد اینکه بازیکن جدید به تیم اضافه نکرده اند؛ افزود: تا به امروز بازیکن جدید به تیم اضافه نشده است .
هنگام پور در مورد بازیکنان مصدوم تیمش خاطر نشان کرد: یک بازیکن مصدوم به نام نیما رایزاده داریم که متاسفانه ای سی ال پای وی پاره شده است و احتیاج به جراحی دارد اما مابقی بسکتبالیست ها وضعیت خوبی دارند.


وی در مورد گرفتن بازیکن خارجی و حضور بازیکنان خارجی در تیم ها تاکید کرد: با یک بازیکن به نام سارپکیناس هارولداس اهل لیتونی قرارداد بسته ایم . مقرر شده که 2 ماه با ما همکاری داشته باشد. البته در مورد گرفتن بازیکن خارجی برای تیم به اعتقاد من بسیار مثبت است زیرا برای کارهای تاکتیکی تیم بسیار اثر بخش است اگرچه باید در درجه اول رزومه یک بازیکن را بررسی کرد و در برخی موارد بررسی کارنامه هم نقشی ندارد زیرا یک بازیکن در یک بازی خیلی خوب بازی می کند اما در ایران نمی تواند عملکرد خوبی داشته باشد اگرچه بازیکن خارجی کیفیت لیگ را ارتقا می دهد.
 سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در مورد اینکه تیم های پایه هم دارند؛ عنوان کرد: سال گذشته تیم نوجوانان و پایه هم داشتیم اما به خاطر شرایط کرونا و .. با اختلالاتی مواجه شدند و منتظر هستیم شرایط مساعد شود تا تیم ها را دوباره فعال کنیم.
وی در خصوص اینکه بازیکنان تیمش دچار کرونا شده اند خاطر نشان کرد: در تست های اولیه دو تا از بازیکنان ما تست کرونای آنها مثبت در آمد و سه هفته از بقیه دور بودند و استراحت کردند تا تست آنها منفی شد و دوباره به تمرینات بازگشته اند ولی مابقی بازیکنان دور بودند و از آن به بعد هم خود بسکتبالیست ها سعی کردند تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا دچار بیماری نشوند. به نظر من پخش زنده مسابقات خیلی کمک می کند که بازیکنان خودشان را ارتقا دهند البته همان طور که در داوری ها موجب شد که داوران خودشان را ارتقا بدهند .
 هنگام پور در ادامه تاکید کرد: البته ما در پست 5 بازیکن نداریم که در این مورد در تلاش هستیم تا با تفکر جمعی یک بازیکن خوب برای این پست بگیریم.  

 
گفت و گو: الهه طائمه