جمعه دهم فروردین ماه
چند برش از فوتبال ایران...

پرسپولیس طلسم را می شکند؟!

پرسپولیس در دوحه قطر آماده پیکاری سخت با هیوندای کره جنوبی می شود کره ای ها خوب فوتبال بازی می کنند اما از این بابت که حریف ما یک تیم عربی نیست که از زمین و زمان برای شکست دادن نماینده ایران کمک می گیرند خوشحالیم.

پرسپولیس در دوحه قطر آماده پیکاری سخت با هیوندای کره جنوبی می شود کره ای ها خوب فوتبال بازی می کنند اما از این بابت که حریف ما یک تیم عربی نیست که از زمین و زمان برای شکست دادن نماینده ایران کمک می گیرند خوشحالیم.


پرسپولیس در زمان برانکو نائب قهرمان باشگاه های آسیا شده بود و ما بازی این تیم را با جوبیلهو و کاشیما انتلرز ژاپن را از یاد نبرده ایم با این همه انتظار جامعه فوتبال از یحیی گل محمدی سرمربی جوان و شایسته پرسپولیس این است که با شکست دادن حریف کرده ای طلسم قهرمان نشدن را بشکند و حتم داریم که بچه های سختکوش و دونده پرسپولیس توانایی خلق شگفتی را دارند.
رحمان رضایی و علی منصور
اصفهان یکی از استانهای فوتبال خیز ما است که در قبال هزینه های هنگفتی که این تیم مطرح این خطه انجام می دهند نتیجه مطلوب نمی گیرند. نمونه اش ذوب آهن است که پارسال با علی منصوریان به جایی نرسید و امسال هم بیم و امید درباره موفقیت یا عدم توفیق رحمان رضایی سراسر زاینده رود را پر کرده است یادش بخیر اصفهان و محسن یزدخواستی و خروش و .. چرا فوتبال اصفهان در جا می زند؟ چرا دیگر تک ستاره های اصفهانی در آسمان فوتبال ایران نمی درخشند؟ اصفهانی که مدیرانش فوتبال کشور ما را احاطه کرده اند چرا نمی توانند نسخه ای برای این درد و ضعف فوتبال نصف جهان بپیچند؟

دست های امن لک از نگاه توئیتر لیگ قهرمانی
توئیتر رسمی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 با انتشار آمار فوق العاده حامد لک به تمجید از دروازه بان پرسپولیس پرداخت و نوشت: پرسپولیس با ایمن ترین دست ها در لیگ قهرمانان آسیا وارد فینال می شود. حامد لک در دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا درخشش کم نظیری داشت و توانست به خوبی جای خالی بیرانوند را پر سازد. حضور وی نقطه اطمینانی برای مدافعین پرسپولیس خواهد بود.

نشست بی نتیجه با منصوریان
مدیران باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با علیرضا منصوریان و سپردن هدایت این تیم به مسعود شجاعی، حالا به دنبال جلسه با سرمربی پیشین این باشگاه و توافق با او برای فسخ قرارداد هستند. در همین زمینه روز گذشته علیرضا منصوریان و کادر فنی او که به شدت از نحوه قطع همکاری باشگاه با آن‌ها دلخور هستند، برای مذاکره با مدیران باشگاه تراکتور به این باشگاه مراجعه کردند و جلسه‌ای نسبتاً طولانی نیز بین طرفین برگزار شد اما در پایان این جلسه دو طرف به توافقی برای فسخ قرارداد دست نیافتند.

نویسنده: حسن امامقلی