پنجشنبه نهم فروردین ماه
ادعای رسانه‌ها در انگلیس؛

جدا کردن مسی از بارسا؛ شانس سیتی بیشتر از PSG

برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند بر خلاف شایعات اخیر، منچسترسیتی مطمئن است که نسبت به PSG شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن لیونل مسی دارد.

برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند بر خلاف شایعات اخیر، منچسترسیتی مطمئن است که نسبت به PSG شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن لیونل مسی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، برخی رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند بر خلاف شایعات اخیر و اخبار رسانه‌ای درباره نزدیک شدن پاری سن ژرمن به جذب لیونل مسی و پیشی گرفتن باشگاه فرانسوی از منچسترسیتی در این مسابقه، اما باشگاه سیتی همچنان اطمینان دارد که از شانس بیشتری نسبت به PSG برای خرید لیونل مسی برخوردار است.

 پپ گواردیولا مهمترین وزنه منچسترسیتی در تلاش برای راضی کردن مسی است. مربی‌ای که لیونل مسی سابقه همکاری با او در بارسا را دارد و به صراحت گفته که علاقه زیادی دارد که دوباره زیر نظر او بازی کند. در دوران چهارساله همکاری مسی و گواردیولا در بارسا یعنی در فاصله سالهای 2008 تا 2012 بود که بلوگرانا به یکی از ابرقدرتهای فوتبال اروپا تبدیل شده بود و فوتبالی چشم نواز ارائه می داد.

 وضعیت به هم ریخته باشگاه بارسلونا درحالیکه باشگاه منتظر انتخابات ریاست است و تیم بلوگرانا در زمین هم بد نتیجه می گیرد بسیاری از ناظرین را به این نتیجه رسانده که احتمال جدا شدن مسی از بارسا حالا بیشتر از هر زمان دیگری شده است. اینکه مسی به دلیل اینکه قراردادش تابستان آتی به پایان می رسد می تواند از روز اول ژانویه با باشگاه های دیگر مذاکره کند هم هیجان گمانه زنی درباره انتقال او را بیشتر کرده است.

 روزنامه دیلی استار انگلیس از جمله رسانه‌های این کشور است که در گزارشی این را تایید کرده که باشگاه منچسترسیتی به برخی منابع خبری گفته که اطمینان دارد در رقابت با باشگاه PSG برای جذب مسی دارای مزیت است. این روزنامه اشاره می‌کند که اهرم اصلی سیتی پپ گواردیولا است. کسی که مسی در سال 2012 از خداحافظی اش از بارسلونا آنقدر ناراحت شده بود که نتوانست در کنفرانس خبری خداحافظی پپ شرکت کند.

 با توجه به اینکه مسی 33ساله امیدوار است در واپسین سالهای دوران فوتبالش بتواند یک بار دیگر فاتح لیگ قهرمانان شود باید دید او در نهایت کدام یک از دو تیم منچسترسیتی یا پاری سن ژرمن را به عنوان تیمی که شانس واقعی بیشتری برای فتح چمپیونزلیگ دارد انتخاب خواهد کرد. و اینکه آیا مسی کار کردن زیر نظر پپ گواردیولا را ترجیح خواهد داد یا همبازی شدن در کنار نیمار را؟