جمعه دهم فروردین ماه

لمپارد: روح خسته ام دنبال بهانه آوردن نیست

فرانک لمپارد بعد از شکست 2-1 تیمش چلسی در مقابل ولوز اذعان کرد چلسی در این بازی عملکرد خوبی نداشته و گفت شاگردان او با مشکل خستگی مواجه هستند.

فرانک لمپارد بعد از شکست 2-1 تیمش چلسی در مقابل ولوز اذعان کرد چلسی در این بازی عملکرد خوبی نداشته و گفت شاگردان او با مشکل خستگی مواجه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ چلسی دیشب برای انجام سیزدهمین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر به خانه ولوز رفت و در این بازی 2-1 شکست خورد. فرانک لمپارد در پایان بازی به خبرنگاران گفت بازیکنانش از خستگی رنج می برند و به همین دلیل در جریان بازی عملکرد خوبی نداشتند. لمپارد گفت با وجود واقعی بودن این خستگی اما این نمی تواند بهانه ای برای دومین شکست پیاپی چلسی باشد.


لمپارد در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: " مشکل خستگی وجود دارد. اصلاً دوست ندارم بعد از شکست چنین چیزی بگویم چون ممکن است بعضی ها فکر کنند بهانه می آورم ولی ما حتی در شصت دقیقه اول که تیم بهتر میدان بودیم هم نتوانستیم خیلی خوب بازی کنیم. ما بلافاصله بعد از بازی با اورتون در زمین حریف به اینجا آمدیم تا با ولوز بازی کنیم ولی خب‌، همه تیمها شرایط مشابهی دارند. چند مصدومی که ما در حال حاضر داریم هم مزید بر علت بود با توجه بر اینکه من نمی توانم در برخی پستها تغییرات زیادی داشته باشم".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت: " چیزی که در مورد خستگی گفتم واقعیت است ولی وقتی شما 1-0 جلو هستید و بعد بازی را واگذار می‌کنید این را نمی‌توان صرفاً به گردن خستگی انداخت. امیدوارم حکیم و کالوم تا پایان این هفته تمرینات را شروع کنند ولی مطمئن نیستم که آنها به بازی وستهام می رسند یا نه".