جمعه دهم فروردین ماه
لژیونر های هندبال؛

شروع مجدد زیمبریلور لیگ هندبال رومانی پس از دو هفته تعطیلی/ دینامو بخارست در اندیشه قهرمانی

هفته سیزدهم رقابت های زیمبریلور لیگ رومانی پس از وقفه دوازده روزه دیروز با انجام پنج دیدار استارت خورد و امروز با برگزاری سایر بازی ها به اتمام خواهد رسید.

هفته سیزدهم رقابت های زیمبریلور لیگ رومانی پس از وقفه دوازده روزه دیروز با انجام پنج دیدار استارت خورد و امروز با برگزاری سایر بازی ها به اتمام خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز ورزشی؛ از ساعت؛ ۱۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران تیم بوزائو به مصاف تیم رشتیسا خواهد رفت، بوزائو که شاهو نصرتی، محسن باباصفری و الله کرم استکی  را در اختیار دارد، بیست امتیازی در جایگاه هشتم جدول قرار دارد و در این بازی برای نزدیک شدن به صدر جدول فقط به برد و سه امتیاز این دیدار فکر می کند.

در دومین مسابقه از ساعت؛ ۱۹:۴۵ دقیقه تیم صدرنشین دینامو بخارست رومانی خارج از خانه مقابل بایاماری صف آرایی خواهد کرد.

سعید حیدری راد و سید علیرضا موسوی دو هندبالیست ایرانی عضو باشگاه دینامو هستندکه چند سالیست باهم در این باشگاه حضور دارند‌. تیم آنها تا پایان هفته دوازدهم مقتدرانه و بدون باخت با انجام دوازده بازی و دوازده برد صدرنشین رقابت های لیگ رومانی است یاران حیدری راد امروز به دنبال برد و در اندیشه قهرمانی نیم فصل هستند تا بدون باخت، مقتدرانه قهرمان نیم فصل زیمبریلور لیگ هندبال رومانی را از آن خود کنند.

حیدری راد؛ بازی خیلی سختی پیش رو داریم اما میجنگیم تا پیروز میدان باشیم

بازیکن تیم هندبال دینامو بخارست رومانی گفت؛ امروز بازی خیلی سختی مقابل تیم بایاماری داریم، تلاش خواهیم کرد تا پیروز از زمین مسابقه خارج شویم

  سعید حیدری راد دروازه بان تیم دینامو بخارست رومانی قبل از انجام دیدار هفته سیزدهم رقابت های زیمبریلور لیگ در گفت وگو با رسانه البرز ورزشی اظهار کرد؛  از ساعت؛ ۱۹:۵۵ دقیقه در هفته سیزدهم به مصاف تیم بایاماری یکی از تیم های قدرتمند هندبال رومانی می رویم. بازی سختی رو در پیش داریم اما تلاش خواهیم کرد تا پیروز میدان باشیم.

حیدری راد افزود؛ دینامو از شرایط خوبی بهره مند است و هم‌اکنون با دوازده بازی و ۳۶ امتیاز صدرنشین لیگ رومانی است.در صورت کسب پیروزی در بازی امروز میتوان قهرمانی نیم فصل را قطعی کرد

وی در پایان گفت؛ امسال نیز به دنبال قهرمانی در زیمبریلور لیگ هستیم و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل یک جام دیگر همراه با این تیم به هواداران خونگرم دیناموبخارست هدیه دهیم

گفت وگو از صمد خزایی