پنجشنبه نهم فروردین ماه

سولسشر: کلید پیروزی یونایتد پوگبا بود

سولسشر سرمربی منچستریونایتد بعد از پیروزی مقابل شفیلدیونایتد از پل پوگبا ستاره فرانسوی جنجالی تیمش تقدیر کرد و عملکرد او را استثنایی خواند.

سولسشر سرمربی منچستریونایتد بعد از پیروزی مقابل شفیلدیونایتد از پل پوگبا ستاره فرانسوی جنجالی تیمش تقدیر کرد و عملکرد او را استثنایی خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، منچستریونایتد با سفر به خانه شفیلدیونایتد موفق شد این تیم را 3-2 شکست دهد. اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در پایان بازی از این پیروزی ابراز خوشحالی کرد و به خصوص به تعریف و تمجید از عملکرد پل پوگبا ستاره فرانسوی تیمش پرداخت. این تعریفهای سولسشر بعد از چند هفته جنجالی که پل پوگبا در بیرون از زمین فوتبال تجربه کرده بود در نوع خود جالب توجه بود.

 
گلهای یونایتد در این بازی توسط مارکوس راشفورد، دو گل، و آنتونی مارسیال به ثمر رسید و پوگبا علاوه بر نمایش خوبی که در کل بازی داشت پاس گل آنتونی مارسیال را هم در دقیقه 33 به زیبایی فراهم کرد. گلی که دومین گل شیاطین سرخ در این بازی بود.

سولسشر در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " ما تصمیم گرفتیم که با توجه به قدرت پوگبا روی هوا از او در این تاکتیک تیمی استفاده کنیم. پل می دانست که در بازی امروز قرار است برای ما نقش مهمی بازی کند. او کارش را عالی انجام داد و عملاً هیچ ضربه سری نبود که از دست بدهد و هیچ درگیری هوایی نبود که در آن برنده نشود. بازی خوانی و خلاقیت پوگبا در این بازی نقش مهمی در روند خوب ما داشت. پل حالا کاملاً آماده است و عملکردش در بازی امروز عالی بود".

 
سرمربی یونایتد در ادامه گفت: " کلید موفقیت این است که بازیکنان یک تیم در زمین بتوانند عملکردی که توانش را دارند به نمایش بگذارند. ما بازیکنانی مثل راشفورد و مارسیال را داریم که وقتی شروع به گلزنی کنند تیم دیگر مشکلی احساس نمی کند. آنها امروز قابلیت بالای خود را نشان دادند و حالا باید ثابت کنند که می توانند با ثبات در همین مسیر حرکت کنند. من برای همه بچه ها واقعاً خوشحالم".