چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه
در پاسخ به پرسش خبرنگار AFC؛

گل‌محمدی: راهی به جز پیروزی نداریم

یحیی گل‌محمدی امروز جمعه در نشست خبری پیش از این بازی با اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد و شرایط پرسپولیس را تشریح کرد.

یحیی گل‌محمدی امروز جمعه در نشست خبری پیش از این بازی با اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد و شرایط پرسپولیس را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی ، گل‌محمدی گفت: قبل از شروع صحبتهایم از کادر پزشکی و پرستاران کشورمان تشکر می‌کنم و تمام پزشکان دنیا به خاطر این همه جانفشانی که برای سلامت جامعه دارند. از تک تک آنها تشکر می‌کنم و برایشان آرزوی سلامتی دارم. از فدراسیون قطر و مسئولان برگزاری مسابقات هم تشکر می‌کنم. باتوجه به شرایط و سختی‌هایی که وجود داشت توانستند فوتبال آسیا را زنده نگه دارند. این جای خوشحالی است. کار خیلی بزرگی انجام دادند و باید همه ما از آنها تشکر کنیم.

وی افزود: فینال بازی حساس و مهمی برای هر دو تیم است. هر دو تیم با شرایط خاصی به فینال رسیده‌اند. هر دو تیم جنگیده‌اند و روزهای سختی پشت سر گذاشته‌اند. هر دو تیم با شایستگی به فینال رسیدند و تقابل ما با اولسان یکی از بهترین و مهیج‌ترین بازی‌های آسیا خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: اولسان تیم خوبی دارد و برای بردن می جنگد. آنها شبیه به تیم خودمان هستند. آماده این مسابقه هستیم. در فینال فقط یک راه داریم و آن هم بردن است. به تنها چیزی که فکر می‌کنیم قهرمان شدن است. امیدوارم با قهرمانی، دل هوادارانمان را شاد کنیم. می‌دانم که آنها خیلی نگران این بازی هستند ولی به آنها اطمینان می‌دهم تا آخرین نفس مبارزه کنیم تا قهرمان شویم.

گل‌محمدی درباره انگیزه‌های تیمش برای فینال آسیا، گفت: فقط یک انگیزه می‌تواند وجود داشته باشد و آن هم شادی دل هواداران و افتخار آفرینی برای آنها است. هواداران با این تیم زندگی می‌کنند و روزهایشان را سپری می‌کنند. آنها با این تیم می‌خندند و اشک می‌ریزند. انگیزه بزرگی داریم و این انگیزه کافی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار AFC درباره تغییرات اجباری در ترکیب نسبت به دیدارهای قبلی به دلیل محرومیت سه بازیکن تیمش تصریح کرد: ما یک تیم هستیم. فقط به خاطر تیم بودن است که موفق شدیم. تیم ما ۴۰ درصد تغییر پیدا کرد ولی دلیل نمی‌شود ناامید شویم. قدرت ما در تیم بودن ما است. هر بازیکنی وارد زمین شود قطعاً شایستگی اش را دارد که در فینال حضور یابد. به بازیکنانم خیلی خوشبین هستم و مطمئنم با تمام وجودشان بازی می‌کنند و تمرکز خواهند داشت تا بازی خوبی انجام بدهند.

گل‌محمدی افزود: این شانس را پیدا می‌کنیم که موقعیت ایجاد کنیم. فقط بحث ضربات آخر است که فکر می‌کنم به شرایط روحی و روانی بازیکنان بستگی دارد. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. هرچند دو بازی ما در لیگ ایران لغو شد و از شرایط مسابقه دور شدیم ولی در تمرینات روی بحث گلزنی کار کرده‌ایم و ان شاءالله فردا با تمرکز خوب بتوانند گل بزنند و شادی را به اردوی پرسپولیس بیاورند.