پنجشنبه نهم فروردین ماه

دیدار رئیس فدراسیون جهانی با مسئولان کاراته آسیا

آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی در هفته جاری با ناصر الرزوقی رئیس فدراسیون آسیا در دبی (امارات متحده عربی) دیدار و گفتگو کرد.

آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی در هفته جاری با ناصر الرزوقی رئیس فدراسیون آسیا در دبی (امارات متحده عربی) دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از سایت فدراسیون جهانی، آنتونیو اسپینوز با هدف بررسی مقدمات مسابقات جهانی آینده و بحث در مورد توسعه این ورزش در آسیا به امارات سفر کرد.


بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان قرار است از ۱۶ تا ۲۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آبان لغابت ۱ آذر ۱۴۰۰) در دبی (امارات متحده عربی) برگزار شود.


این رویداد قرار بود امسال برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال ۲۰۲۱ موکول شد. 


در حالی که تا برگزاری مسابقات ۳۰۰ روز باقی مانده است، رئیس فدراسیون جهانی به دبی سفر کرد تا با کمیته برگزاری که در تلاش هستند برای روند آماده سازی بزرگترین رویداد کاراته اقدامات اولیه را انجام دهند، دیدار و گفتگو نماید.


اسپینوز در خصوص این نشست گفت:  من اطمینان دارم که مسابقات جهانی دبی یکی از برجسته ترین رویدادهای تاریخ ورزش ما خواهد بود و الرزوقی و همکارانش در تلاش هستند تا موفقیت این رویداد را تضمین کنند. پس از این نشست با اطمینان تاکید می کنم که گام های درستی برای بهره برداری از تمام فرصت ها برداشته شده و تمام اقدامات مناسب برگزاری این رویداد به نحو احسن در حال انجام است. 


رئیس فدراسیون جهانی در این نشست  نکات مهمی همچون به روز رسانی های لازم برای اقدامات احتمالی در کاهش تاثیرات کووید ۱۹ در این رویداد را یادآور شد.


همچنین چندین موضوع مهم دیگر از جمله توسعه کاراته در آسیا و فعالیت های آینده فدراسیون کاراته آسیا محور بحث و گفتگوها بود.


ضمن آنکه وضعیت این رشته در کشورهای آسیایی و اثرات پاندمی ویروس کرونا در منطقه نیز مورد ارزیابی قرار گرفت. 


در پایان رئیس فدراسیون جهانی ضمن قدردانی از ناصر الرزوقی رئیس فدراسیون کاراته آسیا و امارات متحده عربی عنوان کرد: فدراسیون آسیا  در شرایط نامشخص فعلی، اقدامات بزرگی را به انجام رسانده و مطمئن هستم که با تلاش وی و همکارانش کاراته جایگاه خود را به عنوان یکی از مهمترین ورزشهای آسیا حفظ خواهد کرد.