پنجشنبه نهم فروردین ماه
کنایه به جایزه مربی سال کلوپ؛

مورینیو: فلیک بیچاره چه باید می‌کرد که جایزه را ببرد؟!

به نظر می‌رسد تقابل مورینیو با کلوپ ادامه دارد. آقای خاص در جدیدترین اظهاراتش گفت هانسی فلیک شایسته جایزه بهترین مربی سال بوده و نه یورگن کلوپ.

به نظر می‌رسد تقابل مورینیو با کلوپ ادامه دارد. آقای خاص در جدیدترین اظهاراتش گفت هانسی فلیک شایسته جایزه بهترین مربی سال بوده و نه یورگن کلوپ.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، ژوزه مورینیو از زمان دیدار تیمش تاتنهام با لیورپول در روزهای اخیر چندین بار با یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در تقابل قرار گرفته و حالا به نظر می‌رسد جنگ سرد بین این دو مربی همچنان ادامه دارد. آقای خاص در تازه ترین صحبتهایش گفت که هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ شایسته دریافت جایزه بهترین مربی سال بوده و نه یورگن کلوپ.

 مورینیو با اشاره به قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان و ندادن جایزه بهترین مربی سال به مربی اش هانسی فلیک با کنایه گفت اینطور که معلوم است فلیک در آینده تنها در صورتی می تواند این جایزه را بدست بیاورد که رقابت جدیدی پیدا کند و در آن قهرمان بشود.

 سرمربی تاتنهام که در آستانه بازی فردایش مقابل لستر در مقابل خبرنگاران قرار گرفته بود با لبخندی بر لب گفت: " به نظرم تنها شانسی که فلیک برای بردن این جایزه دارد این است که بایرن مونیخ دو سه تورنمنت جدید پیدا کند و در آنها قهرمان شود. شاید اگر او در یک فصل بتواند هفت جام بدست بیاورد جایزه را به او بدهند. چون اگر اشتباه نکنم او امسال فقط در چمپیونزلیگ، بوندس لیگا، جام حذفی، سوپرجام اروپا و سوپرجام آلمان قهرمان شده! یعنی فقط پنج جام که یکی از آنها بزرگترین جام موجود بوده".

 مورینیو در ادامه صحبتهایش اضافه کرد: " بیچاره فلیک، فکر کنم تنها راهی که او برای بردن این جایزه دارد این است که بایرن بگردد و دو سه تورنمنت دیگر پیدا کند و در آنها هم قهرمان بشود".